2012-01-04, 05:52
Medlem
Okej jag har äckliga jävla sömnproblem och har inte sovit någonting på hela natten. Nu är det så att jag har en sjukt viktig dag framför mig med massa möten och dylikt så har någon vänlig själ något tips på hur man ska hålla sig pigg, vaken och allert ända fram till 18:00 ??

Hoppas alla ni andra sovit gott btw!!
Citera
2012-01-04, 05:54
Medlem
TheGamers avatar
Ligg ner, din kropp kommer till slut att somna även om det känns som evigheter.

Bättre att sova några timmar än inget
Citera
2012-01-04, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Ligg ner, din kropp kommer till slut att somna även om det känns som evigheter.

Bättre att sova några timmar än inget

Haha to late, ska va på jobbet om 90 min drygt så blir ingen sömn för mig sååå what to do?!
Citera
2012-01-04, 06:02
Medlem
crillecrilles avatar
Försök att hålla dig i rörelse så mycket som möjligt. Kanske är svårt när man sitter i möte visserligen. Frisk luft och hålla igång kroppen brukar hjälpa för mig i alla fall. Överdosera inte kaffe, det blir man bara dålig av.
Citera
2012-01-04, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Försök att hålla dig i rörelse så mycket som möjligt. Kanske är svårt när man sitter i möte visserligen. Frisk luft och hålla igång kroppen brukar hjälpa för mig i alla fall. Överdosera inte kaffe, det blir man bara dålig av.

Aa haha fyfan.. Tack för tipsen de är bara att bita ihop. NU börjar man bli trött när man precis ska gå upp ur sängen..
Citera
2012-01-04, 06:14
Medlem
gudadottirs avatar
Min andra natt utan sömn nu, det är så ibland bara.
Men att sitta på möten är jobbigt även med mycket energi i sig.
Så ta rökpauser,även om du inte röker, det fungerar alltid för mig.

Ha en trevlig dag!
Citera
2012-01-04, 06:14
Medlem
jag har inte heller sovit något, som alltid..

men drick massa koppar kaffe och ta en kalldusch är mitt tips

sen är det ju så att hjärnan vilar sig väldigt mycket av att bara ligga ner och blunda, men det kanske du redan visste hehe
Senast redigerad av License.To.Thrill 2012-01-04 kl. 06:16.
Citera
2012-01-04, 06:16
Bannlyst
koffein tabletter
Citera
2012-01-04, 06:17
Medlem
Jag har heller inte sovit ngt alls, har dock inga viktiga möten förutom att skriva ett fint arbete som ska vara inne på torsdag. Ett tipps till dig!! Bodybuilding.com, och många fler hemsidor från usa, har ett preparat som kallas för melatonin. Det är inget läkemedel utan säljs som kosttillskott. Det kostar 1.99$ för 100 tabletter och går att få hem till sverige utan problem. Jag har beställt 400 st och kan ge dig en närmare review på dem efter att jag testat dem har också problem med sömnen och enligt omdömena på alla hemsidor fungerar de riktigt bra och är inga kemikalier man blir beroende av! !
Citera
2012-01-04, 06:23
Medlem
gudadottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekid90
Jag har heller inte sovit ngt alls, har dock inga viktiga möten förutom att skriva ett fint arbete som ska vara inne på torsdag. Ett tipps till dig!! Bodybuilding.com, och många fler hemsidor från usa, har ett preparat som kallas för melatonin. Det är inget läkemedel utan säljs som kosttillskott. Det kostar 1.99$ för 100 tabletter och går att få hem till sverige utan problem. Jag har beställt 400 st och kan ge dig en närmare review på dem efter att jag testat dem har också problem med sömnen och enligt omdömena på alla hemsidor fungerar de riktigt bra och är inga kemikalier man blir beroende av! !

Jag vill ju inte vara den som är negativ, men är det inte lättare att gå till läkare och få sömnpiller som man VET fungerar?
Citera
2012-01-04, 06:25
Medlem
Jason-Stathams avatar
Skit i kaffet och kör på Treo, 2 brus var tredje timma gör susen!
Jag vet!!!
Citera
2012-01-04, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gudadottir
Jag vill ju inte vara den som är negativ, men är det inte lättare att gå till läkare och få sömnpiller som man VET fungerar?

Du har såklart helt rätt! Men min tanke va att ha ett enkelt alternativ. "riktiga" sömnmediciner är narkotikaklassade och svåra att få ut i större mängder än enstaka och de är dessutom starkt beroendeframkallande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in