2012-01-03, 23:38
Medlem
måste bara dela med mig av denna makalöst bra kombination som jag aldrig hört talas om förren jag åkte till england över nyår. (där det tydligen är rätt vanligt att mixa de två, då poppers är tillgängligt i princip varje tobaksaffär runt gaybarerna och i varenda sexshop)

tror att många har en fördom om att poppers endast används för att göra ringmuskeln avslappnad, men jävlar vilka fina användningsområden den har förutom det!!

Kan inte beskriva det på annat sätt än att man blit ett med musiken, den pumpar igenom dig, du flyter ett par centimeter ovanför marken, ljudet sänks och allting går långsammare, ljusen är riktade och pulserande just mot dig. euforin du får från mdma't mångdubblas. synd bara att det bara varar i en halvminut eller så. får du tag i en halvdan tablett är detta det grymmaste sättet att boosta up. om du redan har en finfin knapp-you're in for a treat!!

nu till frågorna: är poppers lagligt i sverige? kan man få tag på det på webshoppar? jag fick även höra under kvällen att jag inte skulle göra det så ofta, så är det någon som vet hur skadligt det är för hjärnan i sig och i kombination med mdma/tjack?
Citera
2012-01-04, 00:04
Medlem
Skitbra kombination . Poppers är lagligt i många länder, men säljs ofta som "video head cleaner" Sök på det så kommer du hitta shoppar som skickar till sverige. För den ultimata rushen lägg till en kork GHB, om du avstår alkohol dvs.
Citera
2012-01-04, 00:18
Medlem
Inte lagligt såvitt jag vet. Har för mig att det blivit klassat. Och ja det är ju inte helt ovanligt som booster, precis som lustgas.
Citera
2012-01-04, 01:40
Medlem
Alltings avatar
Det är lagligt att importera, dock omfattar lagarna gällande läkemedel en stor mängd produkter och så länge du inte importerat det som ett läkemedel är det lugnt.

Jag är säker på detta. Lite som lustgas.
Citera
2012-01-04, 03:41
Medlem
right. ska kolla upp det, är ju inte så att jag behöver det till helgen direkt men hade vart trevligt att ha det till hands när det väl gäller. hur är det då med skadligheten?
Citera
2012-01-04, 03:52
Medlem
Alltings avatar
Kul att du frågar! Jag är ingen butt-pluggsvene som går på fester men hamnade på en sån fest - alla var trevliga så jag brydde mig inte så mycket så körde rätt mycket.

Det är som att freebasea 50mg ritalin och gör du det samtidigt med alkyl you wonderes of in wonderland.

Det finns en läkemedelsklassad och du lär få in den men beställ de som inte är på läkemedelslistor.

Ring dem om det inte kommer igenom. Är du rädd köp medicinen. Alltid igenom inom schengen. Men så kan de sno bäst de vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in