måste bara dela med mig av denna makalöst bra kombination som jag aldrig hört talas om förren jag åkte till england över nyår. (där det tydligen är rätt vanligt att mixa de två, då poppers är tillgängligt i princip varje tobaksaffär runt gaybarerna och i varenda sexshop)
tror att många har en fördom om att poppers endast används för att göra ringmuskeln avslappnad, men jävlar vilka fina användningsområden den har förutom det!!
Kan inte beskriva det på annat sätt än att man blit ett med musiken, den pumpar igenom dig, du flyter ett par centimeter ovanför marken, ljudet sänks och allting går långsammare, ljusen är riktade och pulserande just mot dig. euforin du får från mdma't mångdubblas. synd bara att det bara varar i en halvminut eller så.

får du tag i en halvdan tablett är detta det grymmaste sättet att boosta up. om du redan har en finfin knapp-you're in for a treat!!
nu till frågorna: är poppers lagligt i sverige? kan man få tag på det på webshoppar? jag fick även höra under kvällen att jag inte skulle göra det så ofta, så är det någon som vet hur skadligt det är för hjärnan i sig och i kombination med mdma/tjack?