Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-03, 21:53
  #1
Medlem
Hur funkar det om man vill "slinka in" på ett hotell och ha sex i hemlighet?
Måste man identifiera sig för att boka ett hotellrum?
Checka ut innan natten kan ju också verka konstigt, men det kanske de är vana vid på hotell...

Några tips på bra hotell för vänsterprassel i Stockholmsområdet?
Citera
2012-01-03, 22:22
  #2
Medlem
Nattens avatar
Sena spontan-incheck är inget ovanligt. Du kommer vara en i mängden, så du behöver inte vara orolig för att sticka ut.

Med största säkerhet så måste du identifiera dig. Angående vänsterprassel så är det skit sak samma. Hotell är jävligt måna om att vara diskreta. Att gola ut gäster är inget som skapar bra business. Bara att göka på.

Betala kontant om du inte vill ha en hotellnota på kontoutdraget.
Citera
2012-01-03, 22:26
  #3
Medlem
Tack för infon.
Hittar man alla hotell på de vanliga hotellsajterna på nätet eller finns det billigare alternativhotell man kan finna på annat sätt? Man behöver ju bara en ok säng typ...
Citera
2012-01-03, 22:31
  #4
Medlem
storytellers avatar
Om kvinnan inte är/ser ut som en stereotypisk prostituerad bör det ej vara något problem. I hotellreception brukar man bara avvisa när det är tydligt att det är köpeflicka det handlar om.
Citera
2012-01-03, 22:38
  #5
Medlem
Nej, inte köpe.

Däremot tänkte jag fixa i förväg, måste man boka i båda namnen? Får man ha besök utan att registrera besökaren?
Citera
2012-01-03, 22:56
  #6
Medlem
Robert_Goatses avatar
Ibis Hägersten
Har du bil?
Lämna donnan i bilen, gå in själv och betala, få nyckel och kod till parkeringen,
parkera innanför området, in via bakdörren, in på rummet.

Ingen bil?
Gå in själv, betala, få nyckel, donnan kommer in efter. Ingen kollar.

Du bokar ett rum i ditt namn.
Citera
2012-01-03, 23:42
  #7
Medlem
Toppklass på alla tips!
Citera
2012-01-04, 00:11
  #8
Medlem
Goblines avatar
Bor du i sthlm? Det finns flera bra hotell man kan boka.. Vet en där jag lämnade nyckeln på bordet när jag inte orkade spendera natten där.
Citera
2012-01-05, 21:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gobline
Bor du i sthlm? Det finns flera bra hotell man kan boka.. Vet en där jag lämnade nyckeln på bordet när jag inte orkade spendera natten där.

Ja, Stockholm.
Tar gärna lite tips...
Citera
2012-01-05, 22:04
  #10
Medlem
Det finns massor av bra hotell! Dock måste man lämna sitt kontokortsnummer till dom flesta nuförtiden redan när man bokar, oavsett om du gör det via nätet eller ringer.
Ska du ha det bästa, ta Scandic i Upplands Väsby (det nya glashuset), sviten kostar under 2000 för en natt. Då får du ett rum med 2 toaletter, 2 st dubbelsängar på 70 kv osv. Berätta inte priset för henne...
Citera
2012-01-05, 22:09
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Ibis Hägersten
Har du bil?
Lämna donnan i bilen, gå in själv och betala, få nyckel och kod till parkeringen,
parkera innanför området, in via bakdörren, in på rummet.

Ingen bil?
Gå in själv, betala, få nyckel, donnan kommer in efter. Ingen kollar.

Du bokar ett rum i ditt namn.
Kul att du nämner det hotellet. Där knullade jag ett luder. Kvinnan väntade på rummet som var bokat i hennes namn. Jag slank in utan att receptionisterna besvärade mig med frågor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback