Tre holländare och en svensk, inte undra på att holländarna vann.
Har alla lag tagit ut de två högst rankade till sina lag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dretskol
Helt otrolig utgång!
Men detta kan inte hålla va? Går Van Gerwen på Ozempic? Fan han ser nästan smal ut.
Han har stadigt gått ner i i vikt sedan han började må bättre(tänder och o-kärlek), och hans nivå har ökat lika mycket som vikten minskat.