2012-01-03, 17:12
Medlem
https://www.flashback.org/usercp.php

Nya PM där leder till en icke-fungerande länk.
Citera
2012-01-03, 17:31
Medlem
epost72s avatar
Ja fast det är väl bara tänkt att använda som en förhandsvisning för att man ska veta om det är värt att klicka på PM-symbolen?
Citera
2012-01-03, 17:41
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.su.
https://www.flashback.org/usercp.php

Nya PM där leder till en icke-fungerande länk.
Jag förstår inte... Vad är det som inte fungerar?
Citera
2012-01-03, 17:52
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Jag förstår inte... Vad är det som inte fungerar?
När det kommer nya PM så visas rubriken och avsändarnamnet ovanför trådarna sas.
Men det går inte klicka på det för då kommer det upp ogiltig länk, man får klicka på PM-symbolen för att kunna läsa.
Citera
2012-01-04, 20:50
Medlem
epost72s avatar
Tog en skärmdump.
Min uppfattning är iaf att det är mer som en extra upplysning om att man fått PM och av vem.
Citera
2012-01-04, 21:47
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tog en skärmdump.
Min uppfattning är iaf att det är mer som en extra upplysning om att man fått PM och av vem.
Man kan ju dock tycka att det borde fungera eftersom det är en länk. Om det nu finns sådana säkerhetsföreskrifter att dylika ting ej fungerar att gå via, ska man heller inte ge möjligheten att klicka...
Citera
2012-01-04, 22:15
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Man kan ju dock tycka att det borde fungera eftersom det är en länk. Om det nu finns sådana säkerhetsföreskrifter att dylika ting ej fungerar att gå via, ska man heller inte ge möjligheten att klicka...

Mjo, dessutom är det lite svårt att söka på problemet eftersom man i stort sett bara får träffar på den andra buggen om att PM endast ska öppnas i en flik utan att hoppa fram och tillbaka mellan flikar.

Men visst om man kan ha kvar den extra notifieringen utan klickbar länk så vore det ju bra.
Senast redigerad av epost72 2012-01-04 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in