2005-01-16, 12:59
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naeH
Själv hade jag nog föredragit om det varit inför en liknande, lite mindre publik men just den här bussen var verkligen fylld till max mellan Skavsta och Sthlm. Att tilläggas, mannen jag hade sex med var även han tysk hehe.

Det var väll nån du kände sen tidigare?
Citera
2005-01-16, 13:09
Medlem
naeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
HAHA Du är m.a.o. en riktig tyskvän. Var det inga som märkte det? Det var en tjej som tittade bak mot oss (tjejen hade inte vett nog att inte stöna så högt) sedan fick vi passa oss när folk skulle gå till toans om är belägen längst bak i bussen.

Hehe vi var ganska diskreta men någon måste ju ha märkt, ingen som vågade be oss sluta iaf. Jo nog var jag tyskvän allt, har lite svårare med tyskar nu när det är slut. Nån slags bitter eftersmak antar jag
Citera
2005-01-16, 13:13
Medlem
naeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Det var väll nån du kände sen tidigare?

Jodå, det var min numera föredetta pojkvän som var snäll nog att pendla mellan tyskland och sverige. Fullt så impulsiv är jag inte med total sinnesnärvaro att jag knullar med främlingar inför tysk publik hehe.
Citera
2005-01-16, 13:14
Medlem
en one-nighter som jag hadde. det borjade med att hon ville köra lite "rough", typ knulla riktigt hårt, att jag skulle ta i hårt med hennes bröst. helt ok, inga problem.

sen efter en stund ville hon att jag skulle ta stryptag och kväva henne, ok... inte riktigt min grej... men vaffan, om det är vad hon gillar.. så jag fortsatte.

men efter ytterligare en stund så ville hon att jag skulle slå henne (skämtar inte, hon ville att jag skulle klappa till henne på riktigt, med knuten näve) då tyckte jag att det var dags att lägga av. så jag bara drog ut den, sa något i stil med "det här funkar inte riktigt för mig", klädde på mig och gick därifrån. hon sa inte ett ord.
Citera
2005-01-16, 13:25
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindzpore
en one-nighter som jag hadde. det borjade med att hon ville köra lite "rough", typ knulla riktigt hårt, att jag skulle ta i hårt med hennes bröst. helt ok, inga problem.

sen efter en stund ville hon att jag skulle ta stryptag och kväva henne, ok... inte riktigt min grej... men vaffan, om det är vad hon gillar.. så jag fortsatte.

men efter ytterligare en stund så ville hon att jag skulle slå henne (skämtar inte, hon ville att jag skulle klappa till henne på riktigt, med knuten näve) då tyckte jag att det var dags att lägga av. så jag bara drog ut den, sa något i stil med "det här funkar inte riktigt för mig", klädde på mig och gick därifrån. hon sa inte ett ord.

Vad blyg du va då.
Citera
2005-01-16, 13:34
Medlem
Inte som andras avatar
Citat:

har också varit med om det där... en lätt klapp på skinkan funkar ju, men ja tänker fan inte leka daniel san! och köra tranan från vardagsrummsbordet.
Citera
2005-01-16, 13:59
Medlem
Lulle_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte som andra
har också varit med om det där... en lätt klapp på skinkan funkar ju, men ja tänker fan inte leka daniel san! och köra tranan på från vardagsrummsbordet.

ser bilden framför mig
Citera
2005-01-16, 14:18
Medlem
nebutsdutss avatar
Hon bad om en smäll, så vafan jag hoppade upp i luften och gav henne en riktig rundspark rakt över käken.
Citera
2005-01-16, 15:04
Medlem
johnjohns avatar
Följande har hänt och med samma tjej. Knullat stående i en gränd medans folk passerar förbi. Knullat och blivit avsugen på tunnelbanan medans folk klev av och på. Även knullat ståendes mot en lykstolpe mitt i natten dvs. det enda upplysta stället. En annan tjej har jag Knullat på en bio missade början av "Hundtricket" pga. detta. Även medlem i 10.000 metersklubben mellan Sthlm. och Frankfurt.
Citera
2005-01-16, 15:05
Medlem
johnjohns avatar
Citat:

Ge henne till mig skulle bara njuta av att få slå henne riktigt jävla hårt.
Citera
2005-01-16, 15:21
Medlem
Spliffmeisters avatar
Johnjohn, menar du ett hammarslag i tinningen eller? :P
Citera
2005-01-16, 22:31
Medlem
Det här är inte kinky, snarare, eh, ja, döm själva... Eftersom jag inte gjort något värre än smiskat brudar på skinkorna ibland så får jag bjuda på den här storyn istället.

Efter krogen så hamnade jag och en polare på efterfest hos två riktigt snygga tjejer som delade på en trea. Efter att ha druckit upp det som bjöds så hamnade jag i säng med en av tjejerna. Jag räknade såklart iskallt med att min polare skulle komma bra överrens med den andra tjejen - det var så att säga upplagt för det

Iaf, efter ett fint avslut på kvällen (trodde jag då iaf) så tar tjejen en dusch. Därefter är det min tur att, så att säga, tvätta av skinnet. När jag har duschat klart och går in i sovrummet så har tjejen somnat, så jag bestämmer mig för att spana lite och se efter hur det har gått för min polare. När jag passerar vardagsrummet så ser jag till min förvåning att han ligger utslagen i soffan med kläderna på och snarkar för fullt. "Vafan?" tänker jag och beslutar mig för att omedelbart och bryskt upplysa honom om vilken förbannad looser han är som sumpar ett guldläge med en het tjej. Men innan jag hinner ändra färdriktning så öppnas dörren till den andra tjejens rum, och där står hon spritt språngande naken!

"Jag kunde inte låta bli att lyssna på dig och xxx förut..." säger hon.

Okej, snabeln hade precis genomlidit en rejäl omgång, men vafan, man är ju inte mer än man och tjejen ser riktigt bra ut, så det blir helt enkelt ett nytt nummer med husets dam nummer två

Svinigt? Ehm...
Nöjd? Verkligen!
Bråttom hem på morgonen? Absolut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in