Citat:
Ursprungligen postat av
Gargamel666
Ja det var korkat att låna ut pengar absolut, men tanken med att låna ut pengar är ju att man ska få tillbaka pengar, eller hur? Men det var länge sen, man var för naiv och snäll och oftast påverkad av alkohol. Men men det är skitsamma.
Nej jag vill inte avslöja här vem jag är och vilken koppling han och jag haft, det räcker med att vissa vet och de som fanns i vår dåvarande umgängeskrets.
Varför jag inte skulle göra något? Om du följt fallet och läst Fup noga, så finns ett annat namn inblandat och det är en nära vän till mig. Det gjorde att jag tände till mer.
Sen undrar jag, vem är du o påstå att jag inte kommer göra något? Känner du Elias? Har du umgåtts med honom? O då isf från tiden innan han flyttade till gbg?
Du verkar påstå en del saker som du inte har någon koll på...
Nej, givetvis vet jag inte. Men du verkar inte vara typen som skulle göra något.
-Låna ut pengar till en känd mytoman. Och anledningen är att vara snäll och ursäkten på fyllan.
-Du hade chansen att ge honom konsekvenser när han fortfarande var tillgänglig men det gjorde du inte.
-Du snackar om att du ska hälsa på honom i något inlägg men det har ju inte heller blivit av? Eller?
Av ovan nämnda punkter så bedömer jag dig som en person som inte kommer att göra ett skit. Men jag kanske har fel?
Vad skulle du göra då? Om du fick chansen?
En annan fråga.
Det kan väl inte vara så mycket pengar det handlar om? Eller?
Jag menar om du var full vid tidpunkten för utlåningen kan det väl inte vara så stora summor?
I övrigt önskar jag dig allt gott. Och att du blir av med din harm. På ett eller annat sätt.