2011-12-30, 17:47
Medlem
Som de flesta vuxna i detta samhlle vet s pgr det ett slags maktspel mellan mnniskor.

Detta r ofta p en ppet eller dold sexuell niv ven mellan samma kn och olika generationer.
Sexuell makt r ju ngot de flesta strvar efter dock tror jag att de flesta ven nskar till och frn att bli sexuellt dominerade oavsett hur alfa de r annars i sin personlighet.

Vi har alla det utsatta barnet i oss kvar ven om vi lgger p niver och erfarenhet och blir vuxna barn.

Nu till det konkreta: Om du bodde i en vrld med ett fixerat antal innevnare, sg 10 000 innevnare, detta samhlle har en bestmd rangordning p sina innevnare och du fr nu den hypotetiska mjligheten att vlja din definitiva plats p BOSS-skalan.

1.an r kungen men kommer inte under hela sin livstid bli dominerad.

Nr 10 000 r den strsta bitchen och fr aldrig bestmma ver ngon, ngonsin.

Vart vill du vara?
Citera
2011-12-30, 17:53
Medlem
Hade valt plats 5000, inte dominera ver ngon, inte bli dominerad av ngon
Citera
2011-12-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heuraz
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article14134959.ab

Ok .. felpost?

Grejen jag egentligen undrar r om DU vill vara bst eller om du njer dig med att bli omhndertagen med visst eller inget sjlvbestmmande. Sado-maschosism r ju egentligen bara en manifestation eller frlngning av detta maktspel, + mot -, yin mot yang det som gr livet dynamiskt, och fr hus byggda och mat odlat etc.
Citera
2011-12-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowiee
Hade valt plats 5000, inte dominera ver ngon, inte bli dominerad av ngon

Du har fortfarande 5000 st med mer makt n dig, varannan mnniska du mter.... ganska mycket enligt mig.

Sjlv skulle jag lgga mig hgre n s p skalan.
Citera
2011-12-30, 18:20
Medlem
Jag antar att man mste ta mer ansvar fr sin position och fr samhllet ju hgre man ligger p skalan, eller?
Allts att kungen har det viktigaste jobbet samt mest ansvar fr att samhllet skts osv. och nr 10.000 har minst ansvar, men ocks det smsta jobbet.

Jag skulle placerat mig sjlv runt 1.000, inte fr mycket ansvar men nd ett hyfsat viktigt jobb.
Citera
2011-12-30, 18:31
Medlem
SummerWines avatar
Om inte mjligheten att frndra sin rang finns skulle jag lgga mig p plats 1000 tror jag. Jag har ett rtt stort behov av att bli hrd drav den hgre sidan av skalan.
Citera
2011-12-30, 18:37
Medlem
Runt 1000-strecket tror jag r populrt och knns "vettigt". Ja hgre upp innebr mer ansvar.

Sjlv skulle jag fortfarande lgga mig sjlv hgre p skalan
Citera
2011-12-30, 18:45
Medlem
Gabogibos avatar
Plats 2, jag styr och stller, men det r inte mitt huvud som rullar nr skiten trffar flkten.
Citera
2011-12-30, 18:51
Medlem
whiteblacks avatar
bland dom 1000 versta hade varit lagom
Citera
2011-12-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whiteblack
bland dom 1000 versta hade varit lagom

Varfr?

Varfr inte de 100 versta? r du fr svag fr det ? (inte menat som en provokation utan en undran) =)

cozy-cow

P plats 10 000 r ditt jobb att bo i en lda typ och tillfredstlla de andra sexuellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in