2011-12-30, 17:47
Medlem
Som de flesta vuxna i detta samhälle vet så pågår det ett slags maktspel mellan människor.

Detta är ofta på en öppet eller dold sexuell nivå även mellan samma kön och olika generationer.
Sexuell makt är ju något de flesta strävar efter dock tror jag att de flesta även önskar till och från att bli sexuellt dominerade oavsett hur alfa de är annars i sin personlighet.

Vi har alla det utsatta barnet i oss kvar även om vi lägger på nivåer och erfarenhet och blir vuxna barn.

Nu till det konkreta: Om du bodde i en värld med ett fixerat antal innevånare, säg 10 000 innevånare, detta samhälle har en bestämd rangordning på sina innevånare och du får nu den hypotetiska möjligheten att välja din definitiva plats på BOSS-skalan.

1.an är kungen men kommer inte under hela sin livstid bli dominerad.

Nr 10 000 är den största bitchen och får aldrig bestämma över någon, någonsin.

Vart vill du vara?
Citera
2011-12-30, 17:53
Medlem
Hade valt plats 5000, inte dominera över någon, inte bli dominerad av någon
Citera
2011-12-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heuraz
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article14134959.ab

Ok .. felpost?

Grejen jag egentligen undrar är om DU vill vara bäst eller om du nöjer dig med att bli omhändertagen med visst eller inget självbestämmande. Sado-maschosism är ju egentligen bara en manifestation eller förlängning av detta maktspel, + mot -, yin mot yang det som gör livet dynamiskt, och får hus byggda och mat odlat etc.
Citera
2011-12-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowiee
Hade valt plats 5000, inte dominera över någon, inte bli dominerad av någon

Du har fortfarande 5000 st med mer makt än dig, varannan människa du möter.... ganska mycket enligt mig.

Själv skulle jag lägga mig högre än så på skalan.
Citera
2011-12-30, 18:20
Medlem
Jag antar att man måste ta mer ansvar för sin position och för samhället ju högre man ligger på skalan, eller?
Alltså att kungen har det viktigaste jobbet samt mest ansvar för att samhället sköts osv. och nr 10.000 har minst ansvar, men också det sämsta jobbet.

Jag skulle placerat mig själv runt 1.000, inte för mycket ansvar men ändå ett hyfsat viktigt jobb.
Citera
2011-12-30, 18:31
Medlem
SummerWines avatar
Om inte möjligheten att förändra sin rang finns skulle jag lägga mig på plats 1000 tror jag. Jag har ett rätt stort behov av att bli hörd därav den högre sidan av skalan.
Citera
2011-12-30, 18:37
Medlem
Runt 1000-strecket tror jag är populärt och känns "vettigt". Ja högre upp innebär mer ansvar.

Själv skulle jag fortfarande lägga mig själv högre på skalan
Citera
2011-12-30, 18:45
Medlem
Gabogibos avatar
Plats 2, jag styr och ställer, men det är inte mitt huvud som rullar när skiten träffar fläkten.
Citera
2011-12-30, 18:51
Medlem
whiteblacks avatar
bland dom 1000 översta hade varit lagom
Citera
2011-12-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whiteblack
bland dom 1000 översta hade varit lagom

Varför?

Varför inte de 100 översta? Är du för svag för det ? (inte menat som en provokation utan en undran) =)

cozy-cow

På plats 10 000 är ditt jobb att bo i en låda typ och tillfredställa de andra sexuellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in