2002-11-06, 08:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Om jag vill få tag på morfin, alternativt heroin - vart ska jag vända mig då?

Sarkastiska svar undanbedes.
Citera
2002-11-06, 13:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Prova med Christer Pettersson...
Citera
2002-11-06, 21:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Apoteket tycker jag är bäst när det gäller Morfin. De har bäst kvalitet och är överlägset billigast. Tala med rätt doktor så kan du handla där sedan.
Citera
2002-11-06, 22:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Morfin är receptbelagt.

Har inget recept.
Citera
2002-11-06, 22:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P. Floyd
Morfin är receptbelagt.

Har inget recept.

Jag tror att det libertine menade var att du ska tala med en doktor om att du har typ ryggsmärtor eller liknande o få recept till morfin.

P.S Det finns ju även doktorer som tar imot pengar för att skriva ut recept... D.S
Citera
2002-11-06, 23:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag behöver fem gram morfin...

Misstänksamt eller misstänksamt?
Citera
2002-11-07, 15:29
äldre konto (old)
Ej medlem
200 milligrams Dolcontin hämtar jag ut i från Apoteket i paket om 90 stycken = 18 gram rent morfin (förutom bindmedlen och färgämnena i tabletterna förstås). Det krävs en del ihärdigt doktorshoppande innan man hittar rätt förskrivare dock, det kan jag hålla med om. .
Citera
2002-11-07, 16:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertine
200 milligrams Dolcontin hämtar jag ut i från Apoteket i paket om 90 stycken = 18 gram rent morfin (förutom bindmedlen och färgämnena i tabletterna förstås). Det krävs en del ihärdigt doktorshoppande innan man hittar rätt förskrivare dock, det kan jag hålla med om. .

oj oj du har verkligen hittat rätt doktor. är det en ärlig person eller kan man muta honom till att få dolcontin? vad angav du för besvär för att få dolcontin? vilken stad? skriv och berätta. pm om du föredrar det.
Citera
2002-11-07, 18:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Shoppar runt i Sthlm, men även något i Uppsala och Gävle där en del väldigt generösa förskrivare är stationerade. Mitt bästa tips är telefonkatalogen därifrån har jag fått alla mina kontakter. /Lycka till.
Citera
2002-11-07, 20:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertine
Shoppar runt i Sthlm, men även något i Uppsala och Gävle där en del väldigt generösa förskrivare är stationerade. Mitt bästa tips är telefonkatalogen därifrån har jag fått alla mina kontakter. /Lycka till.

tack för tipsen. jag tror att jag också ska börja shoppa lite mer effektivt än vad jag gör nu. flera läkare är bättre än en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in