• 3
  • 4
2012-02-01, 19:31
Medlem
Jag skulle oxå säga sitta ner i duschen, och ha tålamod! ganska hård vattenstråle med små små rörelser på munstycket...
Citera
2012-02-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malols11
nja sådär, ganska dåligt! prövade massor av tips från er bl. bild i duschen, pullade mig själv samtidigt... men ja det är väl som det är! JAG KAN INTE FÅ ORGASM I DUSCHEN!

ok , tråkigt för dig.
Är kille och kan typ inte heller det, inte bara i duschen dock utan typ jämt när man står, spelar ingen roll om ja e själv eller med en tjej.
Citera
2012-02-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av number666
ok , tråkigt för dig.
Är kille och kan typ inte heller det, inte bara i duschen dock utan typ jämt när man står, spelar ingen roll om ja e själv eller med en tjej.

inte kul! men på "torrt land" går det hur lätt som helst.
Citera
2012-02-02, 18:33
Medlem
Darkdomains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malols11
inte kul! men på "torrt land" går det hur lätt som helst.
Jamen då så. Varför är det "viktig" att just få orgasm i duschen? Är det för att du lätt kommer undan där och ingen ser dig eller vad? När du "torrsimmar" gör du något annorlunda då mot i duschen?
Citera
2012-02-02, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkdomain
Jamen då så. Varför är det "viktig" att just få orgasm i duschen? Är det för att du lätt kommer undan där och ingen ser dig eller vad? När du "torrsimmar" gör du något annorlunda då mot i duschen?

asså, jag tycker att det är så konstigt att jag kan komma hur lätt som helst på "torrt land" men ALDRIG och då menar jag ALDRIG i duschen. skrev innan att jag vill testa den känslan också! om den känslan känns annorlunda eller så? man vill pröva något nytt..

nemas problemas?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in