Funderar överraska tjejen med dildo/dong som har sugpropp för att snuska till det.
Då undrar jag om det finns tjejer som har provat det o kan ge lite feedback om saken, med eller utan vibrator, ådrig / slät, grov / mindre?
Funderar överraska tjejen med dildo/dong som har sugpropp för att snuska till det.
Då undrar jag om det finns tjejer som har provat det o kan ge lite feedback om saken, med eller utan vibrator, ådrig / slät, grov / mindre?
Jag äger en som är lätt upp böjd, små ådrig och utav vibrator.
Min man har aldrig klagat när vi har satt fast den på en spegel, så det blir doggy-style och sen
gett honom en avsugning samtidigt.
Om ni inte har några leksaker sen innan, är det kanske inte det bästa att införskaffa först.
Satsa då istället på vibratorer, oljor, glidmedel och sånt och sen utveckla. Det finns många
tjejer som nog skulle bli "avtända" på tanken att ha en stav utan att ha lekt på andra sätt
först.
En kk jag känner har en med sugpropp. Den använder hon när hon är sugen på att bli knullad i baken. Själv så gillar jag inte knulla tjejer analt så det passar mig utmärkt. Det är vibrationer i hennes och hon älskar det.
Jag äger en som är lätt upp böjd, små ådrig och utav vibrator. Min man har aldrig klagat när vi har satt fast den på en spegel, så det blir doggy-style och sen
gett honom en avsugning samtidigt.
Om ni inte har några leksaker sen innan, är det kanske inte det bästa att införskaffa först.
Satsa då istället på vibratorer, oljor, glidmedel och sånt och sen utveckla. Det finns många
tjejer som nog skulle bli "avtända" på tanken att ha en stav utan att ha lekt på andra sätt
först.
Agree...
Lite av en favoritsysselsättning här med!
Agree...
Lite av en favoritsysselsättning här med!
+1
Men jag håller med om att det kanske inte är den första sexleksak man köper. Då är det bättre med en vanlig stav eller typ "delfinen" (som förövrigt är grym)
Har en tjejkompis som har en med sugpropp som väl är normalstor och hon är sjukt nöjd med den iaf och används nästan dagligen!
Hon har redan 1 "standard" vibrator sen innan... skaffade nu 1 med sugpropp o vibb, hon älskar vibrationerna från den men den e lite för grov tycker hon då.. Men ändå sexigt att se henne leka med den
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!