2011-12-28, 17:26
Medlem
C9h18o6s avatar
Hej jag undrar vilken väg som är bäst att ta från Göteborg till nynäshamn via E4

Enligt gps`en vill den köra via huddinge måste la för fan finnas någon bro/färja men kan ta?

eller hur gör nynäshamn borna när dom vill till E4 söderut? kör dom via huddinge?

om man är vis södertälje å tar vägen via 225ān till nynäshamn? går inte detta?

MVh // c9
Senast redigerad av C9h18o6 2011-12-28 kl. 17:28.
Citera
2011-12-28, 18:18
Medlem
Napis avatar
Håll e4 hela vägen till södertälje sväng av och följ skyltar mot nynäshamn. Denna väg är närmast. Är du osäker på att hitta. Håll e4 till sthlm sväng av efter västberga ner i Söderledstunneln sen är det raksträcka hela vägen till nynäshamn.
Citera
2011-12-28, 18:21
Medlem
Napis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C9h18o6
Hej jag undrar vilken väg som är bäst att ta från Göteborg till nynäshamn via E4

Enligt gps`en vill den köra via huddinge måste la för fan finnas någon bro/färja men kan ta?

eller hur gör nynäshamn borna när dom vill till E4 söderut? kör dom via huddinge?

om man är vis södertälje å tar vägen via 225ān till nynäshamn? går inte detta?

MVh // c9
Kanske skulle läst ditt inlägg lite bättre. Jo det går absolut att åka via Södertälje det är en väg på typ 4mil mellan nynäshamn o södertälje. Går lätt att följa skyltar där också varvas 90väg och 70väg.
Citera
2011-12-28, 19:36
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napi
Kanske skulle läst ditt inlägg lite bättre. Jo det går absolut att åka via Södertälje det är en väg på typ 4mil mellan nynäshamn o södertälje. Går lätt att följa skyltar där också varvas 90väg och 70väg.

tack skall du ha Napi.. men det finns inga färjer om man skulle svänga av vid Vagnhärda på något sätt komma över? antar att gps čn sagt till då.. peace!

Sedan ochså har jag hört att stockholm`s området haft mycket blåst kan inte vara så att vissa vägar mm är avstängda?

mvh // c9
Citera
2011-12-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C9h18o6
tack skall du ha Napi.. men det finns inga färjer om man skulle svänga av vid Vagnhärda på något sätt komma över? antar att gps čn sagt till då.. peace!

mvh // c9

Vagnhärda! Du menar väl Vagnhärad? Ja du även svänga av E4:an där och ta gamla riksettan norrut mot Mörkö, det går en färja över vid Skansundet men den vägen är bra krokig på andra sidan.
Jag skulle ha kört till Södertälje och vikt av där om jag hade bråttom, men vill du ha en sightseeing tur på landet väljer du Mörkö och Skanssundetfärjan
Citera
2011-12-28, 21:00
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChevyBigBlock
Vagnhärda! Du menar väl Vagnhärad? Ja du även svänga av E4:an där och ta gamla riksettan norrut mot Mörkö, det går en färja över vid Skansundet men den vägen är bra krokig på andra sidan.
Jag skulle ha kört till Södertälje och vikt av där om jag hade bråttom, men vill du ha en sightseeing tur på landet väljer du Mörkö och Skanssundetfärjan

jojo mycket möjligt att jag skrev fel! låter som en grymt dålig ide med andra ord ( att ta färja).
Jag tackar så mycket er! flashback kan man altid lita på!

Ha en grymt gå ny år peace!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in