Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Ja, säkerhetskopiera dem och formatera om allt borde väl lösa alla problem? Annars kan du ju Googla på ev. felmeddelanden och även virussöka skiten.
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Det finns 2 st systemåterställningar om det är en märkesdator du pratar om.
Dator tillverkarens. Den du menar.
Windows egna. Den jag menar.
Jag menar Win 7 egna systemåterställning som alltid är F8. Samma för att få upp menyn för att starta i felsäkert läge. Tror att det står reparera och sen kan man välja systemåteranställning men jag har bara testa det 1 gång på en Win 7 dator.
Dator tillverkarens fabriksåterställning är alltid en helt annan F-knapp. Om man inte har en märkes dator så finns det bara Windows egna man kan använda så det finns då noll chans att ta fel.
Blev så trött på skiten att jag inte orkade ta tag i det men lika bra att få det överstökat nu när jag har tid. Som sagt är jag riktigt jävla usel på hur datorer funkar osv, men vilken av dessa 2 bör jag prova? Den där systemåterställningen när man trycker på f8 verkar ju lite lättare än att behöva säkerhetskopiera alla filer?
Eller som det sista inlägget med killen som skriver diskrensning, kan det vara något? Det var/är ju det som var/är problemet från början.
OBS. Jag har Windows Vista!