• 3
  • 4
2005-02-14, 01:32
Medlem
sniffa bensin (boffa)

bensin är cancer framkallande jag är idag 18,5 år och för 4 år sen la jag ner bensinen jag och en polare höll på med det i ca 6månader vi kunde hänga över moppe tankarna flera timmar. men efter cirka ett år efter att vi slutade fick polarn diagnosen hjärn tumör (cancer) som inte går att göra ngt åt. jag själv fick en väldig ångest av det och mår inte bra än idag utav det får ofta hjärtklappningar osv, man tänker om de ska hända en själv och har fått väldigt lågtblod tryck efter det. ångesten kom inte direkt efter man slutade de kom ca 1-2 år senare å blir bara värre typ.fast å andra sidan gjorde vi det väldigt mycket,många timmar i sträck.är det ingen annan som har boffat som har ångest lr nå nu på efter hand ? ska ni hålla på med nå så ta riktiga droger mycket bättre, men besin är nog iaf bättre än butangas en polare har hållt på å dör 3ggr av det!
Citera
2005-02-14, 11:06
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denz
bensin är cancer framkallande jag är idag 18,5 år och för 4 år sen la jag ner bensinen jag och en polare höll på med det i ca 6månader vi kunde hänga över moppe tankarna flera timmar. men efter cirka ett år efter att vi slutade fick polarn diagnosen hjärn tumör (cancer) som inte går att göra ngt åt. jag själv fick en väldig ångest av det och mår inte bra än idag utav det får ofta hjärtklappningar osv, man tänker om de ska hända en själv och har fått väldigt lågtblod tryck efter det. ångesten kom inte direkt efter man slutade de kom ca 1-2 år senare å blir bara värre typ.fast å andra sidan gjorde vi det väldigt mycket,många timmar i sträck.är det ingen annan som har boffat som har ångest lr nå nu på efter hand ? ska ni hålla på med nå så ta riktiga droger mycket bättre, men besin är nog iaf bättre än butangas en polare har hållt på å dör 3ggr av det!

Överlevde din vän hjärntumören då?
Citera
2005-02-14, 13:16
Bannlyst
Citat:

Ett lysande citat!
Citera
2005-02-14, 17:43
Medlem
bensin

Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Överlevde din vän hjärntumören då?
ja han lever än idag men. men han har nog enb jävla ångest kan jag tänka mig
Citera
2005-02-15, 01:18
Bannlyst
Kemisk ren bensin innehåller kanske lite mindre farliga ämnen, bensen och föroreningar, men jag skulle gissa på att det fortfarande är ett väldigt farligt och agressivt medel för hjärnan.

Undra omd et finns några bättre alternativ, kanske kloroform, eter, poppers är något bättre.

Fast psykedelia ska det ju vara...
Citera
2005-02-15, 01:38
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag är målös, im speech less .
Hur kan ni hålla på ó boffa bensin, lim whatever, fräter hjärnceller så det knakar och ruset (om man nu kan kalla det rus) är ingenting, skit trist och inte behagligt för fem öre .
Beställ hem någon RC istället om du/ni inte kan ordna fram riktig narkotika, eller odla någon växt, drick folköl .
Jag kanske är på lite snett humör men låt bli att boffa !
Citera
2005-02-16, 16:01
Medlem
diversions avatar
Citat:

Jo jag känner en jävla ångest, faktiskt. Inte kul att veta att det dumma man gjort kan påverka hela livet. Vi höll väl på i några månader, stora mängder, långe åt gången.

Och det här med att man blir dum är inget jävla skitsnack. Efter varje gång man boffat känndes det som IQ:t och andra egenskaper sänktes med typ 10%
Citera
2005-02-22, 19:56
Medlem
tjoffemans avatar
Kemisk ren bensin

eller extraktionsbensin som det egentligen heter framkallar inget som helst rus iaf inte på mig. Jobbar med detta som lösningsmedel och har gjort det i 25 år. Har verkligen försökt boffa massor som experiment men som sagt aldrig kännt nåt förutom att det fastnar i lungorna på nåt sätt så andedräkten är minst sagt inget att andas på folk med under den närmaste timmen.
Citera
2005-02-22, 20:10
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Kan man få hallucinationer av opium?
Det har då jag alldrig fått på någon opiat, vill du berätta hur du går till väga?

Klart man kan!! Jag har fått hallicar av subutex...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in