Har ftt en tusenlapp av en privatperson, dock har den ingen fin "silverremsa" p sig som hundra- och femhundralapparna har. Vill bara skerhetskolla med er, r den giltig? Har bara hittat trdar och kommentarer frn 2009 dr den tydligen var giltig bde med och utan silverremsan, men det var ju ett tag sedan och jag vill veta om jag mste kontakta banken eller inte om detta (alternativt ringa upp privatpersonen och vara lite arg). Den har vattenstmpel p sig och ser vldigt fin ut i vrigt, s tror inte p att den r fake utan bara gammal.
Jag fick en gammal 500 och 100 lapp frra ret. Jag gick ner till banken med dom och frgade om det var giltigt att handla med.
Banktanten tog emot lapparna och gav mig splitternya.
Jag fick en gammal 500 och 100 lapp frra ret. Jag gick ner till banken med dom och frgade om det var giltigt att handla med.
Banktanten tog emot lapparna och gav mig splitternya.
S.. g ner till banken och frga.
Tack grabbar, sg att de inte behvde ha silverremsan p sig fr att vara giltiga. Gott nytt r p er!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!