2011-12-29, 09:37
Medlem
Mussiguds avatar
Ska, som dom två tidigare åren, vara med min pojkvän/sambo.

Vi ska väl mysa som sjutton, äta en god middag och titta på någon film.
Känner att jag vuxit ifrån det där "Yeah låt oss supa oss redlöst fulla för det är ju nyår/jul/födelsedag/m.m"-stuket. Vet inte, jag njuter mer av att vara med den jag älskar och bara vara än att supa och festa runt. Ser inte grejen med det längre(?).
Citera
2011-12-29, 09:41
Bannlyst
Fest, Fitta, Hummer, Skumpa, och Vit choklad,

håller med ovanstående att nyår egentligen hypas upp lite för mkt, vadå nytt år vad gör det för skillnad jag arbetar ändå enligt kvartalsrapportering, i princip varje fredag är en potentiell nyår och tvärtom,
Citera
2011-12-29, 09:51
Medlem
Sebastiuss avatar
Festar alltid eller är med familjen. Nu är dock vänner och familj på annan ort. SÅÅ varför inte göra något alldeless specielt och minnesvärt på nyår? Något som jag normalt sätt ALDRIG gjort på nyår innan. Kommer ju minnas detta hela livet för att det är så udda. Så vad ska jag göra? Det undrar ni säkert nu och nu ska jag snart berätta det för er. Men fört ska jag bara skriva jjssuuu för att dra ut på det. JOO jag ska nog fira nyår själv framför WOW. haha helt sjukt och hemskt men kommer ju minnas det till skillnad från alla fester och traditionella middagar med familjen som suddats ihop. Kan hända att jag sätter mig på taket och öppnar lite skumpa för att se fyrverkerierna på taket. Men det är om jag pallar...
Senast redigerad av Sebastius 2011-12-29 kl. 10:09.
Citera
2011-12-31, 00:09
Medlem
Ainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Fest, Fitta, Hummer, Skumpa, och Vit choklad,
Bra sammanfattning min vän.
Citera
2011-12-31, 00:14
Medlem
Ensam med kidsen, första gången efter separation.
Citera
2011-12-31, 09:29
Medlem
Daineas avatar
Ska fira med chefen och hans familj. Blir middag först, sedan lite raketer och efter det alkohol och så är jag nog klar för sängen ganska tidigt.
Citera
2011-12-31, 09:33
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Mycket sprit och alkohol, enormt stark mat, hårdrock på max volym, hemmagjorda bomber och ännu mer sprit.
Slagsmål, ofrivilliga påsättningar, mer fylla och explosioner!

Nyårsafton = Crazy has come to town!
Citera
2011-12-31, 10:45
Avstängd
tramsebyxans avatar
Jag gillar egentligen nyår och tycker att det är årets bästa högtid.

Men i år har jag ingen som helst festlust utan tänker tillbringa dagen och kvällen med att städa, ta ett skumbad, dricka champagne, prata med djuren och kanske skriva lite dumheter på flashback. Allt i min högönskliga ensamhet.

Skulle jag ändra mig finns det dock festligheter som väntar på mig. Och det är väl egentligen den backupen som gör att det känns perfekt att strunta i att fira nyår den här gången

Gott nytt år på er alla!
Citera
2011-12-31, 10:49
Medlem
banditqueens avatar
Aaaaaaall byyyyy myyyyseeeeeeeeelf
Citera
2011-12-31, 11:23
Medlem
Illusioners avatar
Kvällen kommer spenderas med två vänner. En av dessa två herrar träffar jag väldigt sällan nu för tiden, så det ska bli kul. Kommer förmodligen bli väldigt trevligt.
Citera
2011-12-31, 12:46
Medlem
MahablaMkloutas avatar
Knytkalas hemma hos ett par som jag inte träffat särskilt mycket det sista året. Vet inte vilka som kommer, men är lite rädd att de flesta andra träffas rätt ofta och att jag får lite av samma roll som Gunther i Vänner (tänker alltså inte servera, men det framgår väl vad jag menar).
Tar med mig endast två öl (5,2 %), för jag vill fan inte bli full och dum.
Citera
2011-12-31, 17:48
Medlem
token12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aind
Ni som är ensamma på nyårsafton, UTVECKLA! Varför? Vill ni att det ska vara så? Trivs ni med att vara ensamma? Saknar ni vänner? Är ni osociala?
Saknar nog vänner. Jag vill gå ut, men mina vänner är fan inte sociala och så vill man inte fråga massor av människor om fester, framställs ju som en desperat person osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in