• 6
  • 7
2012-01-02, 19:30
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Tycker inte detta var mycket till argument faktiskt.

Att vi tar in mycket invandrare är en sak, för det kan jag hålla med om. Jag håller också med om att det finns stora problem med invandringen som ingen vågar ta i.

Men att påstå att Sverige håller på att bli islamiserat kan jag inte riktigt greppa?!

Kan hålla med dig om att det är en definitionssak. Allt från en invandrad muslim till kanske ca 30 000? om året idag kan kallas islamisering.

Muslimerna har högre nativitet än de flesta andra “svenskar”; detta ger oss en inhemsk islamisering på köpet, tillväxten blir exponentiell även om den ser linjär ut i det Sovande Folkets ögon.

På 1960-talet kunde muslimerna räknas till 10 000 tal i riket, idag är de ca 500 000?
Sverige fick 2010 sin första extrema islamist i riksdagen.

Malmömoskeen har över 60 000 medlemmar. Den lär ha finansierats av antidemokratika element.
Imamen Reinfeldt (Sveriges statsminister) stöjder halalslakt.

Jag kunde fortsätta skriva hela dagen. Nog vill jag kalla detta islamisering.

Det gäller att ha civilkurage och våga kritisera islam. Mer än en miljard människor lider idag under islams ok. Det har inte gått så bra med demokratin i länder där islam blivit en majoritet. Antingen måste man fly, eller acceptera total hjärntvätt.

Islamiseringen är nästan den vanligaste topic på FB politik idag, trots att FB totalt domineras av FBs pojkhöger vilka vill dölja Imamen Reinfeldts extremism – egentligen är det Mona Sahlin som islamiserar Sverige (stick i stäv med all statistik). Det är ett trauma för dessa gossar hur dom fruktade Mona Muslim, och sedan visade sig Imamen Reinfeldt vara minst dubbelt så sverigefientlig och islamvänlig. Och detta visste dom redan vid valet 2010 men ändå gick rösten till Imamen

Islam har visat sig vara mycket slitstark tex i jämförelse med kommunismen.

Imamen Reinfeldt måste bort.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2012-01-02 kl. 20:07.
Citera
2012-01-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anders_judge
Att majoriteten av muslimerna flyr från förtryckande teokratier och vill ta del av det mer upplysta västerländska samhället är en myt som odlats av verklighetsfrånvända liberaler som främst sett muslimer på bild.

I själva verket flyr de från fattiga och dysfunktionella kaos-länder för att ta del av rikedomen och framtidsmöjligheterna men har i övrigt inga högre tankar om den sekulära och dekadenta västvärlden som enbart skall ge muslimer rättigheter utan några skyldigheter.

Det är ju minst sagt en respektlös inställning till värdfolket som ger dem förmåner utan krav på motprestation men man skall ju inte döma dem för hårt, trots allt så bygger ju samhällets halal-hippies upp en stämning där muslimer skall vara missförstådda offer som man inte får ställa några som helst krav på och därmed möjliggör exploatering.

Mycket stark analys i all sin enkelhet.

Det är just denna insikt som det svenska folket saknar idag. Hade svensken förstått det du skriver här så hade varken Imamen Reinfeldt, eller övriga islamister, inte suttit i regeringsställning idag.

Just Halalhippien Erik Ullenhag (handplockad av Imamen Reinfeldt) är speciellt tillsatt för att hålla denna naiva myt vid liv. (som du beskriver den)
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2012-01-02 kl. 20:08.
Citera
2012-01-02, 20:43
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Kan hålla med dig om att det är en definitionssak. Allt från en invandrad muslim till kanske ca 30 000? om året idag kan kallas islamisering.

Muslimerna har högre nativitet än de flesta andra “svenskar”; detta ger oss en inhemsk islamisering på köpet, tillväxten blir exponentiell även om den ser linjär ut i det Sovande Folkets ögon.

På 1960-talet kunde muslimerna räknas till 10 000 tal i riket, idag är de ca 500 000?
Sverige fick 2010 sin första extrema islamist i riksdagen.

Malmömoskeen har över 60 000 medlemmar. Den lär ha finansierats av antidemokratika element.
Imamen Reinfeldt (Sveriges statsminister) stöjder halalslakt.

Jag kunde fortsätta skriva hela dagen. Nog vill jag kalla detta islamisering.

Det gäller att ha civilkurage och våga kritisera islam. Mer än en miljard människor lider idag under islams ok. Det har inte gått så bra med demokratin i länder där islam blivit en majoritet. Antingen måste man fly, eller acceptera total hjärntvätt.

Islamiseringen är nästan den vanligaste topic på FB politik idag, trots att FB totalt domineras av FBs pojkhöger vilka vill dölja Imamen Reinfeldts extremism – egentligen är det Mona Sahlin som islamiserar Sverige (stick i stäv med all statistik). Det är ett trauma för dessa gossar hur dom fruktade Mona Muslim, och sedan visade sig Imamen Reinfeldt vara minst dubbelt så sverigefientlig och islamvänlig. Och detta visste dom redan vid valet 2010 men ändå gick rösten till Imamen

Islam har visat sig vara mycket slitstark tex i jämförelse med kommunismen.

Imamen Reinfeldt måste bort.

Kan inte låta bli att dra i smilbanden när jag läser.....

Vi ca: 5-600.000 ortodoxa som inte får en bråkdel av den uppmärksamheten muslimer får så en viss poäng har du.

Ang. moskeer så har jag ingen bestämd uppfattning men kan tillägga att det finns svenska kyrkan, skolan, föreningar samt affärer i ett 20-tal länder i världen. (Dock inte bekostade av tvivelaktiga stater, och förhoppningsvis inte av Sveriges heller)

Men att FB totalt domineras av höger är väl en definition sak. Vem är höger?
De flesta andra skulle nog placera dig på sk. yttre högerkanten efter vad du skriver. (Själv tror jag du tillhör SD dvs vänsterkanten.)

Jag tycker att FB domineras av SD, främlingsfientliga, jude hatare och foliehattar.
Citera
2012-01-02, 23:38
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Kan inte låta bli att dra i smilbanden när jag läser.....

Vi ca: 5-600.000 ortodoxa som inte får en bråkdel av den uppmärksamheten muslimer får så en viss poäng har du.

Ang. moskeer så har jag ingen bestämd uppfattning men kan tillägga att det finns svenska kyrkan, skolan, föreningar samt affärer i ett 20-tal länder i världen. (Dock inte bekostade av tvivelaktiga stater, och förhoppningsvis inte av Sveriges heller)
Underliga saker du skriver om. Ortodoxa vad? Vilka affärer?
Citera
2012-01-02, 23:49
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Underliga saker du skriver om. Ortodoxa vad? Vilka affärer?

Ortodoxa människor givetvis. Folk från öst och Balkan.

Läs hela konversationen igen så kanske du förstår.
Citera
2012-01-21, 19:42
Medlem
mumin-trollets avatar
DET BLIR INGEN JÄVLA ISLAMISERING
Citera
2012-01-21, 23:49
Bannlyst
Islam är kasst!
Citera
2012-06-26, 02:19
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Så här ser socialdemokraternas Anna Ardin på islamisering:
"Jag förstår slöja. Jag förstår bourka. I ett patriarkalt samhälle skyddar det kvinnor.
Ta först bort patriarkatet. Ta sedan bort slöjan. Inför slöja i Paraguay."
http://annaardin.wordpress.com/2005/06/

Islams extrema segregering mellan könen ses alltså som ett skydd mot patriarkatet. Patriarkatet i sin tur ses som något värre än Islam.

En röst på Socialdemokraterna och deras allierade är en röst på fortsatt islamisering av Sverige.

Som även en röst på Alliansen är.
Citera
2012-06-26, 02:26
Medlem
Evangelions avatar
Det mest positiva skulle vara att radikalfeminism, HBT-och-genustrams och andra kulturmarxistiska irrlärror krossas. Motstånd mot de internationella oligarkiska finanskapitalisterna som plundrar vår jords naturresurser och förstör den biologiska mångfalden. Ränteförbud. Att kriminella blir halshuggna är inte helt fel det heller. De judiskt-supremasistiska krafterna får sig en rejäl motståndare.

Väger dock knappast upp det faktum att islam överlag är ett människofientligt och vidrigt påfund.
Senast redigerad av Evangelion 2012-06-26 kl. 03:00.
Citera
2012-06-26, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
En röst på Socialdemokraterna och deras allierade är en röst på fortsatt islamisering av Sverige.

Som även en röst på Alliansen är.

Ett märkligt sätt att uttrycka sig på. Först skylla islamseringen på de rödgröna. Sedan kommer du på dig själv och inser att det inte går att ljuga öppet längre, och så du lägger till alliansen.

Helheten i ditt inlägg stämmer dock inte. Alliansen har islamsierat Sverige betydligt mer än någon annan regering tidigare gjort. Det enklaste sättet att islamisera Sverige på att är ju helt enkelt att importera muslimer. Alliansen har 2-3 dubblat invandringen, och satsar stort på t.ex. somalier.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2012-06-26 kl. 03:23.
Citera
2012-06-26, 04:14
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Islamisering är väl när de muslimska missionärerna invaderar ett land och tvingar invånarna att bli muslimer. Sverige har mottagit stora mängder muslimer, men vi har inte tvingats att konvertera, varför jag inte anser begreppet islamisering vara tillämpbart på vårt land. Kanske skulle man kunna tala om muslimisering istället.
Senast redigerad av BreehcNicdoll 2012-06-26 kl. 04:18.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in