Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Tycker inte detta var mycket till argument faktiskt.
Att vi tar in mycket invandrare är en sak, för det kan jag hålla med om. Jag håller också med om att det finns stora problem med invandringen som ingen vågar ta i.
Men att påstå att Sverige håller på att bli islamiserat kan jag inte riktigt greppa?!
Kan hålla med dig om att det är en definitionssak. Allt från en invandrad muslim till kanske ca 30 000? om året idag kan kallas islamisering.
Muslimerna har högre nativitet än de flesta andra “svenskar”; detta ger oss en inhemsk islamisering på köpet, tillväxten blir exponentiell även om den ser linjär ut i det Sovande Folkets ögon.
På 1960-talet kunde muslimerna räknas till 10 000 tal i riket, idag är de ca 500 000?
Sverige fick 2010 sin första extrema islamist i riksdagen.
Malmömoskeen har över 60 000 medlemmar. Den lär ha finansierats av antidemokratika element.
Imamen Reinfeldt (Sveriges statsminister) stöjder halalslakt.
Jag kunde fortsätta skriva hela dagen. Nog vill jag kalla detta islamisering.
Det gäller att ha civilkurage och våga kritisera islam. Mer än en miljard människor lider idag under islams ok. Det har inte gått så bra med demokratin i länder där islam blivit en majoritet. Antingen måste man fly, eller acceptera total hjärntvätt.
Islamiseringen är nästan den vanligaste topic på FB politik idag, trots att FB totalt domineras av FBs pojkhöger vilka vill dölja Imamen Reinfeldts extremism – egentligen är det Mona Sahlin som islamiserar Sverige (stick i stäv med all statistik). Det är ett trauma för dessa gossar hur dom fruktade Mona Muslim, och sedan visade sig Imamen Reinfeldt vara minst dubbelt så sverigefientlig och islamvänlig. Och detta visste dom redan vid valet 2010

men ändå gick rösten till Imamen
Islam har visat sig vara mycket slitstark tex i jämförelse med kommunismen.
Imamen Reinfeldt måste bort.