2002-11-05, 19:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Hur är Canal +' utbud av film egentligen (då tänkte jag inte i första hand på de erotiska filmerna)? Är det värt att skaffa kanalen över huvud taget?
Citera
2002-11-06, 09:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Följ TV-bilagorna, som brukar komma med diverse tidningar, en tid. Om du gillar fotboll och hockey kan det vara intressant. Vad gäller filmerna tycker jag att det mest är skräp som dessutom repriseras alltför frekvent. Har du digital-tv så får du en extra kanal, Canal+ Blå.

Jag gillar iofs sport, men tycker inte att det är värt de dryga 200 man får pynta i månaden. Helheten håller inte.
Citera
2002-11-06, 17:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Är aldrig värt de pengar man måste punga ut. Skaffa piratdekoder istället.
Citera
2002-11-07, 12:38
äldre konto (old)
Ej medlem
vadå pirat dekoder? Skärpning, du har ju en orginal dekoder, och sen har du ett sk hobbykort, förutsatt att det inte är KABELHOMOVISION
Citera
2002-11-10, 06:12
äldre konto (old)
Ej medlem
japp

Som helhet så tycker jag Canal+ är helt suverän, filmer i alla katogorier, porr och sport. Hur härligt som helst! Jag pungar gladeligen ut 300 spänn i månaden för kanalen, men har man möjlighet att skaffa pirat så.....
Citera
2002-11-16, 14:54
Bannlyst
porren är skit (om man inte gillar franska håriga muttor)
Filmerna är värdelösa (om man inte gillar lågbudget action som typ beck)
Sporten är kanon.

SAmmanfattning:
Skaffa canalplus om du är ett sportfreak (digitalt får du nu tillgång till canaplplus zap också )
Citera
2008-11-27, 19:39
Bannlyst
Haha varför skulle man skaffa canal+ för att dom visar porr varje dag, hört talas om internet? ^^ Jag tycker faktiskt inte det är värt att ha canal+, jag har det hemma och det är sällan det är bra filmer på dessa kanaler. Jag kollar iofs inte varje dag men ändå...
Citera
2008-11-27, 20:37
Medlem
Utbudet suger. Kolla på porr gratis istället, finns ju massa fina sidor.
Citera
2008-11-27, 21:40
Medlem
Enda anledningen att jag har C+ är för att få se Premier League och NHL. Skiter i serierna, filmerna och porren. Det man vill se laddar man ju hem, orka vänta tills det kommer på på TV...

Men jag tycker det är värt pengarna för att få se bra sport, men om du är mest intresserad av filmer så tycker jag absolut inte att det är värt det. Ladda hem skiten istället om du har möjlighet till det. Känns som att det är ett par filmer som går varje dag i en månad, sen byter dom ut nån film och fortsätter...
Citera
2008-11-27, 21:45
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alchaholic
porren är skit (om man inte gillar franska håriga muttor)
Filmerna är värdelösa (om man inte gillar lågbudget action som typ beck)
Sporten är kanon.

SAmmanfattning:
Skaffa canalplus om du är ett sportfreak (digitalt får du nu tillgång till canaplplus zap också )
Beck? Canal + visar ofta bra filmer. Tex The Fountain och The Prestige. Gillar man action visar dem just nu Transformers och Shooter. Alla har olika smak, och Canal+ har med det mesta, även om jag knappt kom på något nu. Dem visar ju även bra serier som Entourage, Dexter och House.
Citera
2008-11-27, 21:58
Medlem
_Jago_s avatar
Bilden är så jävla värdelös. De kör wide screen men så lägger du till sån jävla svart remsa som de gör på 4:3 TV som försöker visa wide screen. Sen är texten på denna svarta remsan så man kan inte zooma bilden heller. Så jävla värdelöst...
Citera
2008-11-27, 22:34
Medlem
(卐)s avatar
Skulle räcka med att ha Canal+ ca 3 månad om året sen har du sett allt vad utbud heter, kunde man varva TV1000 och Canal+ i 3 månaders intervaller skulle det vara kanon.
Att Sporten är utlyft från från film abonemanget är bara ett plus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in