2011-12-23, 16:19
Medlem
kultizs avatar
Varfr dumpar man ngon utan att bretta anledningen? Jag blev dumpad via SMS (!) har frskt ringa han men han vill inte prata... Fan ass varfr gr man s...
Citera
2011-12-23, 16:22
Medlem
.adepts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultiz
Varfr dumpar man ngon utan att bretta anledningen? Jag blev dumpad via SMS (!) har frskt ringa han men han vill inte prata... Fan ass varfr gr man s...

Vissa killar har inga kulor. Men om han dumpade dig via sms r han nd inget att ha, idiot.

Tyvrr :/ jag hoppas att du kommer ver det snabbt nd!
Citera
2011-12-23, 16:27
Medlem
r han 14 eller?
Citera
2011-12-23, 16:31
Medlem
Om du har mjlighet s tycker jag att du ska ka hem till honom och konfrontera honom angende detta! Han kommer skert skita ner sig nr han fr se att det r du som str vid hans drr
Citera
2011-12-23, 16:33
Medlem
kultizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firefox123
Om du har mjlighet s tycker jag att du ska ka hem till honom och konfrontera honom angende detta! Han kommer skert skita ner sig nr han fr se att det r du som str vid hans drr

Bra tips
Citera
2011-12-23, 16:34
Medlem
KissesOfBloods avatar
jag hller med fregende skrivare, jag tycker att du ska ka hem till honom och frga vad det r som r grunden till varfr han gjort slut, det r fegt och dlig stil att gra slut via sms. Det r det vrsta man kan gra.
Sen om han inte har ngon bra svar p varfr han gjort slut s r han inget att satsa p.
Citera
2011-12-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firefox123

Bra ide! fult som fan att dumpa ver sms. lagom till jul ocks...
Citera
2011-12-23, 16:40
Medlem
Xirahs avatar
Nr jag tittar p dina tidigare trdar s verkar det som att han har varit dryg mot dig och mr dligt. Han har uppenbarligen problem med sig sjlv och kanske sg ert frhllande som en brda just d. Det framgr tydligt att han inte heller ville prata med dig innan han dumpade dig. Beteendet r inte acceptabelt fr fem re fast han knner vl att han inte behver frklara varfr han valde detta, tyvrr.

Om det r till ngon trst s frtjnar du ngon som beter sig bttre, n ngon som inte ens kan eller vill lsa problemen och vljer en feg utvg.

Edit: Hursomhelst mste du se framt och frska lta bli att ska en anledning varfr han gjorde s. Du kommer troligtvis bara m nnu smre om du lgger ner energi p detta.
Senast redigerad av Xirah 2011-12-23 kl. 16:54.
Citera
2011-12-23, 18:02
Medlem
Clayton80s avatar
Jag tycker att du ska vara glad att du blev av med honom. Gr man slut via SMS finns det inte mycket att hmta dr. Hade han inte gjort slut s borde du ha gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in