Ja, du hostar upp det om det skulle hända. Skulle förmodligen svida i några dagar också om så var fallet. Du har väl svalt ner vätska i fel strupe någon gång? Man börjar ju hosta helt okontrollerat
klart att du kan göra det, men då hostar du upp den eller det mesta utav den i alla fall
tror du fysikens lagar ändras för att det är snus?
Klart dom inte gör, grejen är bara att när man druckit (iaf jag) så sover man väldigt djupt! Jag själv är helt omöjlig att väcka, vilket får mig att undra: Om jag svalt en snus i fel strupe, är detta farligt för hälsan? Hostar man upp den dagen efter?
Klart dom inte gör, grejen är bara att när man druckit (iaf jag) så sover man väldigt djupt! Jag själv är helt omöjlig att väcka, vilket får mig att undra: Om jag svalt en snus i fel strupe, är detta farligt för hälsan? Hostar man upp den dagen efter?
Det var en portion, värt att nämna!
Hamnar den i luftstrupen skulle du troligen hosta ut den samma sekund igen, var du HELT däckad så har du troligen hostat in den i "rätt" strupe. Är du en snusare som snusat en längre tid så är det nog ingen fara med snus i magsäcken.. Är du nybörjare/ej erfaren så kommer du troligen att få sura uppstötningar och spy..
Lycka till!
Hamnar den i luftstrupen skulle du troligen hosta ut den samma sekund igen, var du HELT däckad så har du troligen hostat in den i "rätt" strupe. Är du en snusare som snusat en längre tid så är det nog ingen fara med snus i magsäcken.. Är du nybörjare/ej erfaren så kommer du troligen att få sura uppstötningar och spy..
Lycka till!
Lite lugnande, tack!
Jag är en van snusare, så jag är inte orolig för att ha en snus i magsäcken!
Men när jag säger att jag är svår att väcka (när jag druckit) så menar jag verkligen det. En polare försökte en gång få mig att sluta snarka, han kom på den ljusa idén att kväva mig med en kudde lite för att väcka mig. Inte ens det funkade då!
Jag är en van snusare, så jag är inte orolig för att ha en snus i magsäcken!
Men när jag säger att jag är svår att väcka (när jag druckit) så menar jag verkligen det. En polare försökte en gång få mig att sluta snarka, han kom på den ljusa idén att kväva mig med en kudde lite för att väcka mig. Inte ens det funkade då!
Äsch då polaren var bara feg som inte vågade hålla kudden tillräckligt länge!
Snusen ligger i magen, hade du haft den i lungan så hade du märkt det.
Ringde nyss till sjukvårdsrådgivningen, blev för nojjig helt enkelt!
Jag kan omöjligt ha svalt den i fel strupe eftersom jag kunde prata mm.. Så det ska nog inte vara någon fara! Tack för alla svar, mod kan slänga tråden!
Ringde nyss till sjukvårdsrådgivningen, blev för nojjig helt enkelt!
Jag kan omöjligt ha svalt den i fel strupe eftersom jag kunde prata mm.. Så det ska nog inte vara någon fara! Tack för alla svar, mod kan slänga tråden!
Nu ska jag fortsätta sova!
Nu har jag bestämt mig: Jag ska försöka få jobb som sjukvårdsrådgivare. Det måste vara världens mest underhållande yrke!
Tänk er att få prata med bakfulla ynglingar som nojjar över att eventuellt ha svalt en portionssnus. Och få betalt för det!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!