2023-08-04, 02:38
Medlem
Snapcounts avatar
Talande..

Meghan fyllde 42 och ville ut för att synas..

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12370991/EXCLUSIVE-Meghan-Markles-birthday-date-night-Prince-Harry-Smiling-Duchess-Sussex-leaves-trendy-Monte cito-restaurant-celebrate-turning-42-couples-latest-loved-display.html

Fanns ingen Oprah, Di Caprio, eller Clooney som väntade...Ingen var där... För några dagar sen så var många utav "kändis-grädden" i Miami för att se på när Messi gjorde sin debut. Harry och Meghan var inte där.., misstänker de var inte inviterade..
Citera
2023-08-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Talande..

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12370991/EXCLUSIVE-Meghan-Markles-birthday-date-night-Prince-Harry-Smiling-Duchess-Sussex-leaves-trendy-Monte cito-restaurant-celebrate-turning-42-couples-latest-loved-display.html

Fanns ingen Oprah, Di Caprio, eller Clooney som väntade...Ingen var där... För några dagar sen så var många utav "kändis-grädden" i Miami för att se på när Messi gjorde sin debut. Harry och Meghan var inte där.., misstänker de var inte inviterade..

Det bjöd ju in såna kändisar till bröllopet i London, som de inte kände. Men trodde väl att det skulle vara en biljett in till dessa människor. Fester och välgörenhet och umgänge. Men deras katastrofala personligheter har ju skjutit detta i sank. Skvallerbyttor och allmänt osköna.

Har de något kvar i livet som de strävade efter vid tiden för sitt bröllop?
Citera
2023-08-07, 20:37
Medlem
Alonens avatar
Tro fan…

De förväntar sig att åtnjuta ”kändis-status” utan att ha åstadkommit ngt nämnvärt.

Tro fan att ”riktiga” kändisar inte vill ha dem i sin närhet. Självklart‼️
Citera
2023-08-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Talande..

Hon är sannolikt en psykopat, om inte fullblods, så klara drag. Visst, detta är ett överanvänt begrepp som alla säger om folk de inte gillar, men i detta fall tror jag att det är så på riktigt.

Kan någonstans tycka synd om Harry, även om han givetvis till mångt och mycket har sig själv att skylla.
Citera
2023-08-08, 19:12
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Hon är sannolikt en psykopat, om inte fullblods, så klara drag. Visst, detta är ett överanvänt begrepp som alla säger om folk de inte gillar, men i detta fall tror jag att det är så på riktigt.

Kan någonstans tycka synd om Harry, även om han givetvis till mångt och mycket har sig själv att skylla.

Tror nog att Meghan noterade tidigt Harry`s akilleshäl : Förlusten av sin mor och att stå i skuggan av sin bror. Lägg sedan på en smula naivitet i.o.m att han har fått serverat allt, under sitt liv.

Meghan "boostade" upp hans självförtroende till i sak, en destruktiv plats.
Citera
2023-08-10, 22:10
Medlem
Trollmias avatar
Efter att ha lyssnat på ett flertal youtube-kanaler som inte är Määääghan-älskare...

Så finns det funderingar om flickebarnet Lilibet (aka LiliBucks) verkligen existerar..

Till och med att Harry tillsammans med Lilibet verkar vara något som inte är på riktigt.

Källan jag fått detta ifrån är denna: https://www.youtube.com/@theroyalgrift

Alltså - hela denna historien med Määääghan och Haz-mat-prinsen... det är hysteriskt roligt.. Jag har ett par kanaler till förutom den redan nämnda att gå igenom...
Citera
2023-08-16, 19:24
Medlem
diseuses avatar
Färsk trailer för parets senaste Netflixserie, Heart of Invictus:

https://youtu.be/BeJuxMYhmEc
Citera
2023-08-21, 02:01
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Ja, det äkta kungahuset med fd drottningen, kungen och kronprinsen. De har klass och stil. Man pratar inte med pressen, man går inte till attack, man går inte till försvar. Man bemöter allt med tystnad.

Men ja, Meghan har ju förstört Harry

Nja, Harry har ju ärvt modern Dianas narcissistiska drama-personlighet. Har ett behov av att sätta sig på tvären och förnedra andra, samt givetvis spela offer i samma veva. Han hade sannolikt hamnat i gräl med kungafamiljen sin oavsett partner. Nå, nu verkar det vara separation på G med Meghan, förstårligt då två personlighetsstörda individet nog blir lite väl destruktivt förhållande i längden. Sägs nu att Harry ska få tala ut med kung Charles, får se om han är stor nog att svälja stoltheten och be om förlåtelse. Samt flytta hem till England, han har gjort sitt i USA.
Citera
2023-08-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Nja, Harry har ju ärvt modern Dianas narcissistiska drama-personlighet. Har ett behov av att sätta sig på tvären och förnedra andra, samt givetvis spela offer i samma veva. Han hade sannolikt hamnat i gräl med kungafamiljen sin oavsett partner. Nå, nu verkar det vara separation på G med Meghan, förstårligt då två personlighetsstörda individet nog blir lite väl destruktivt förhållande i längden. Sägs nu att Harry ska få tala ut med kung Charles, får se om han är stor nog att svälja stoltheten och be om förlåtelse. Samt flytta hem till England, han har gjort sitt i USA.
Hur blir det med barnen, om de separerar och Harry, men inte Meghan vill bo i England? Jag är uppriktigt nyfiken om kungligheter vid skilsmässa har andra regler? Fast nu kanske barnen inte räknas som kungligheter. Jag har noll koll. Men låt oss säga att om prins William skulle skilja sig, har han som kunglighet större rätt till barnen eller att barnen typ tillhör kungahuset mer än den icke kungliga mamman?
Citera
2023-08-21, 16:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Hur blir det med barnen, om de separerar och Harry, men inte Meghan vill bo i England? Jag är uppriktigt nyfiken om kungligheter vid skilsmässa har andra regler? Fast nu kanske barnen inte räknas som kungligheter. Jag har noll koll. Men låt oss säga att om prins William skulle skilja sig, har han som kunglighet större rätt till barnen eller att barnen typ tillhör kungahuset mer än den icke kungliga mamman?

Prinsessan Diana fick skriva på papper om att barnen tillhörde kungahuset, så hon hade inte kunnat försvinna med William o Harry utomlands. Angående Meghan, så är det nog ingen som vet om hon har skrivit på något sådant papper, men min gissning är a) att hon inte har det och b) även om hon har gjort det, så kan sådant jämkas i och med att hon 1) är amerikansk medborgare (d.v.s. hon har egentligen inget lydnadsförhållande till det brittiska kungahuset överhuvudtaget, så den avtalsparagrafen kan i så fall anses vara ogiltig), samt 2) hela familjen faktiskt bor i USA när skilsmässan i så fall sker. Så det är ändå inte som att hon "tar" barnen och flyr med dem, utan barnen bor redan i USA, och detta faktum brukar väga tungt i vårdnads- och boendedomar.

Så jag tror inte att det blir några fördelar för Harry. Amerikanska domstolar fjäskar inte heller för europeiska kungligheter. Det blir i så fall som för alla andra skilda par på olika kontinenter. Ofta gör man så, att barnen bor med mamman, samtalar med pappa över Skype, mailar, messar o.s.v. - och så tillbringar de de flesta loven hos pappan i det andra landet.
Citera
2023-08-21, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Prinsessan Diana fick skriva på papper om att barnen tillhörde kungahuset, så hon hade inte kunnat försvinna med William o Harry utomlands. Angående Meghan, så är det nog ingen som vet om hon har skrivit på något sådant papper, men min gissning är a) att hon inte har det och b) även om hon har gjort det, så kan sådant jämkas i och med att hon 1) är amerikansk medborgare (d.v.s. hon har egentligen inget lydnadsförhållande till det brittiska kungahuset överhuvudtaget, så den avtalsparagrafen kan i så fall anses vara ogiltig), samt 2) hela familjen faktiskt bor i USA när skilsmässan i så fall sker. Så det är ändå inte som att hon "tar" barnen och flyr med dem, utan barnen bor redan i USA, och detta faktum brukar väga tungt i vårdnads- och boendedomar.

Så jag tror inte att det blir några fördelar för Harry. Amerikanska domstolar fjäskar inte heller för europeiska kungligheter. Det blir i så fall som för alla andra skilda par på olika kontinenter. Ofta gör man så, att barnen bor med mamman, samtalar med pappa över Skype, mailar, messar o.s.v. - och så tillbringar de de flesta loven hos pappan i det andra landet.

Okej, tack för utförligt svar. Jag tänker att det kanske försvårar att ta steget till skilsmässa, för Harrys del...? Men man får hoppas att de, om så sker, kan samarbeta kring barnen.
Citera
2023-08-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Det lät för det första bli en strid om var skilsmässan ska avhandlas. Kalifornien är känt för att vara gynnsamt för fruar när det gäller ekonomi och annat vid en skilsmässa. Storbritannien lär vara betydligt bättre för Harry, såsom prins och brittisk medborgare.
Hon lär inte ha en chans i en brittisk domstol.
Och barnen är ju kungliga. De har i alla fall prins- och prinsesstitlar.
Men sen kan Meghan skriva en roman om hur illa behandlad hon blev i skilsmässan, tjäna miljoner och bli glad igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in