• 1
  • 2
2005-01-13, 20:04
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foggy_notion
Ok, tackar for svaren. Trist med diazepamen (gav for ovrigt 70 spann for dom =) ) , for kora med post dar. Tycker tramadolen kanns mer som knark for ovrigt, diazepamen ar typ mer for sjalvmedicinering mot panikangest, sa kanns det for mig personligen iaf.

Ha det!

Det bästa vore iallafall att försöka posta det från ett annat land än indien....
Citera
2005-01-13, 20:57
Medlem
Nemesis1s avatar
Om du är riktigt flitig kan du nog få slut på en hel del av dina diazepam på veckan du har kvar av din semester, se bara till att ta mycket foton eftersom du inte kommer att minnas något av resan isåfall... =D

Annars rekommenderar jag att du skickar hem dem på posten...
Citera
2005-01-13, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Det bästa vore iallafall att försöka posta det från ett annat land än indien....

ja åk till thailand, posta det till "hjälp, pappa" och skriv som avsändare "Offer för flodvågskatastrofen"
Citera
2005-01-13, 22:11
Medlem
Cudas avatar
Kan dom verkligen va så jvl urfåniga??????????
Trodde gränsen för ringa narkotikabrott låg på 5000st(rohypnol undantaget) rätta mig om jag har fel men om så är fallet skulle jag ta med mig 4999 Diazepam på flyget........om det inte varit så att fabbolisen knackat på min dörr innan......För onödig kännedom har jag ALDRIG blivit kollad när jag flugit.
Citera
2005-01-13, 22:52
Medlem
zewmahs avatar
4999 stk stessar är knappast ringa. Dessutom lär du har blivit kollad oftare än vad du tror, tullen gör en del stickprover på bagage i flyget, och efter att Mohammed Atta med vänner sänkte WTC röntgas en betydande del av allt flygbagaget. Ser röntgenliraren 5k piller och misstänker att dom är av knarkotisk sort kontaktar han definitivt en tullare.

edit: jag stavar som om jag ätit 5000 stessar
Citera
2005-01-14, 00:58
Medlem
Cudas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zewmah
4999 stk stessar är knappast ringa. Dessutom lär du har blivit kollad oftare än vad du tror, tullen gör en del stickprover på bagage i flyget, och efter att Mohammed Atta med vänner sänkte WTC röntgas en betydande del av allt flygbagaget. Ser röntgenliraren 5k piller och misstänker att dom är av knarkotisk sort kontaktar han definitivt en tullare.

edit: jag stavar som om jag ätit 5000 stessar

Okej men vad är gränsen för ringa då????????????????
Citera
2005-02-02, 17:14
Medlem
hehe.. just nu tänker jag på hur mycket dom jävlades med mig när dom tog fast mig för 2 av flickvännens p-piller... om dom tar dig, så kommer dom jävlas hårt med dig.. och var beredd på att dom hittar på en massa brott.. en annan gång anhöll mig i 4 timmar fast jag hade ingenting och hade aldrig gjort något fel. flertalet gånger har dom fotokopierat varje pappersbit jag haft.. och röntgat allting.. även röntgat papperlappar, böcker, glasögon, kalsonger m.m.. tror jag ska skaffa mig gonnorre nästa gång jag flyger utomlands!!
Citera
2005-02-02, 17:41
Medlem
nyblads avatar
Valium är det mycket lägre staffsatser på än roppar.
Kan nästan garantera att det blir böter och indraget körkort om du torskar på 400st.
Citera
2005-02-02, 21:32
Medlem
khats avatar
jag tycker rakt av du ska köra med "flodvågens offer"köret.. fan allt ont har något gott med sig, jag tror stenhårt att"hjälp pappa" funkar, bra idé fan du som kläckte den..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in