Betraktar mig själv som ganska tolerant men det här är fan svårsmält. En helt vanlig kille, en helt vanlig dag efter jobbet. Chillar och har det lite småmysigt:
En sak jag funderat lite på efter att ha läst lite tråden Och av nyfikenhet beskådat en del scener är om detta är förknippat med någon form av njutning för den upplever detta, eller handlar det om någon estetisk upplevelse för betraktaren. Jag vet att kvinnor och män kan uppskatta analsex och ganska hårda tag, men kan detta verkligen vara skönt? En del av kvinnorna såg ju ut att ha en ganska angenäm upplevelse, men det är ju porr och skådespeleri, så det är väl ingen god indikator. Sedan fanns det ju de som inte såg ut att njuta fullt så mycket när dig blev lite hårt, speciellt den där söta tjejen med de konstiga hårfärgerna, helst ville man ju bara ta henne henne, ge henne chokladmjölk och hålla om henne och lova att visa sann njutning där ändtarmsmuskulaturen fortsätter befinna sig där den hör hemma!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!