effedrin/ephedra är inte förbjudet i sverige.. bara för att något är förbjudet i usa, behöver det inte vara förbjudet i alla andra länder... som t ex Sverige.
sen är ju twinlab m.fl. säker jänkare.. då får dom inte producera sina tillskott.. oich även om dom inte var det, så kanske dom lägger ner produktionen för att en stor marknad försvann (dvs usa).. och vem vet?? det är väk påtryckningar att det ska även förbjudas i hela eu.
jag tycker helt klart du trycker i dej ett skjut tjack och drar till skolan ta med dig löskoppen för fan och kör så det ryker. det är väl det som funkar bäst vid skolbänklen för att hålla sig vaken och vara riktigt jävla kreaktiv. för fan effedrin och ephedra är skit..ephedra smakar fan bränd jude.. nej håll inte inne med din fart ta pulver och må bra istället
på tal om hostmedicinen med effedrin i min mor berättade för mig att när hon spelade korpfotboll brukade hon ta typ ett glas sånt innan hon drog iväg.. eller om det var ett halvt glas. lite skojjsit
jag tycker helt klart du trycker i dej ett skjut tjack och drar till skolan ta med dig löskoppen för fan och kör så det ryker. det är väl det som funkar bäst vid skolbänklen för att hålla sig vaken och vara riktigt jävla kreaktiv. för fan effedrin och ephedra är skit..ephedra smakar fan bränd jude.. nej håll inte inne med din fart ta pulver och må bra istället
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!