• 1
  • 2
2005-01-12, 22:45
Medlem
flowss avatar
Suck.. Aja, tack så mycket!

edit: Välkommen till FB.
Citera
2005-01-13, 16:26
Medlem
;)

Citat:
Ursprungligen postat av Klicken
Då är du förlåten

hehe.. minns dock inget sän igår..
Citera
2005-01-13, 17:53
Bannlyst
ja, uppenbarligen var det inte stilnocten som inverkade på din stavning.
Citera
2005-01-13, 21:40
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovädershimmel
Jag har tagit DMAE i ett par år och har inte märkt av några bieffekter förutom insomnia om jag tar för mycket av det.. tar 2 kapslar dagligen.

Vill du komma undan billigare så köp från amerikat, svinbilligt, går att för c:a 35:-/burken mot Henkes 200:- eller vad det nu är han tar.

Okay. Det låter ju schyst! Skulle du kunna PM:a någon pålitlig sida att beställa från?
Citera
2005-01-20, 16:42
Bannlyst
Jo, DMAE har en toleransutveckling men det kan man motverka genom att ta något kolinpreparat som lecitin eller Piracetam. Personligen kurade jag i en månad och ansåg det totalt värdelöst. Förmodligen är det därför inte läkemedelsklassat. Smartbar-Henkes verklighetsuppfattning kan man ju skratta åt... Drick inte kaffe, ät Kava-kava istället för fludder, ta DMAE istället för de konspiratoriska doktorerna som vill förslava folket genom antidepressiva läkemedel!
Jag fick också kraftig huvudvärk och insomnia av skiten.

BRAP: Vad har du fått för positiva effekter av DMAE? Personligen lägger jag hellre mina pengar på fiskolja som är bevisligt effektivt.
Citera
2005-01-21, 20:28
Medlem
Det jag fått av DMAE är bättre långtidsminne samt att jag blivit piggare (minskat sömnbehov). Fick insomnia och ibland huvudvärk vid för hög dos. Doseringen är rätt knepig med nootropics, ibland ger en mindre dos bättre effekt än en högre. Omega3 fiskolja skulle jag också rekommendera i första hand, DMAE, Piracetam osv. är överkursen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in