2011-12-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Encitez
En bekant berättade om en bekant till henne som hade köpt en ny tv till landet(tjock tv).
På väg hem så tog hon med sig tömningen från utedasset och hade det i tv-kartongen som var på
taket till bilen när hon gick in och handlade. När hon kom ut igen så var kartongen borta.
Mycket möjligt en myt men ack så roligt
Min farmors bekanta har råkat ut för precis detta
Citera
2011-12-18, 23:42
Medlem
Inte riktigt föremålet som var roligt men själva händelsen, iaf:
Någon snodde min cykel ur ett källarföråd, brydde mig inte speciellt mycket för det var en skit cykel. Ett halvår senare skall jag gå ut och hoppa på mopeden och ser då att den är stulen men att cykeljäveln är tillbaka -.- cykeltjuven uppgraderade alltså sin stöld.
Det roliga var att mopeden var kass och fick ut mer på försäkringen än vad den var värd ^^ win win.
Citera
2011-12-18, 23:48
Medlem
Shroomfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Inte jag som stulit men hörde att det var inbrott i en sommarstuga och engångstallrikar blev stulna

När Lasse Berghagen stal Cornelis Vreeswijks akustiska gitarr
Citera
2011-12-18, 23:54
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Hört talas om något skitcoolt gäng som försöker etablera sig som bad boys o dom stal massa bakverk ur en leveransbil eller hur det var. Läste nån tråd här på FB ang det o dessa killar slår allt..
Citera
2011-12-18, 23:59
Medlem
StarkeAdolfs avatar
Haha måste vart när jag gick hos en såkallad "dagmamma" och snodde leksaker tills jag och min kompis blev påkomna haha! vart kanske 4-5 bast?
Citera
2011-12-19, 00:01
Medlem
xitunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Hört talas om något skitcoolt gäng som försöker etablera sig som bad boys o dom stal massa bakverk ur en leveransbil eller hur det var. Läste nån tråd här på FB ang det o dessa killar slår allt..

Är det möjligtvis samma sak som nämns i inlägg #13 i denna tråd?
Citera
2011-12-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BioTag

Btw påminner mig, har fortfarande 600 pennor kvar från besöket på IKEA

Det hör ju som till när man är på IKEA! Blir ju lätt ett femtiotal för mig efter varje besök
Citera
2011-12-19, 00:02
Medlem
Qins avatar
Polare till mig, hade tagit sönder sin toalett hemma hos sig. Han och hans polare han bodde med, gick till centrumet precis bredvid dom.

Han tog en kundvagn och gick till toaletterna, det kostade 5kr att komma in men det hade ju dom råd med. Dom monterade av toaletten, la den i kundvagnen och stack hem.

Lite konstigt och kul tycker jag.
Citera
2011-12-19, 00:03
Medlem
Kariminells avatar
Stal ett par magneter i fyllan en gång.
Citera
2011-12-19, 00:04
Medlem
sirVandalots avatar
Morfar och mormor hade ett par bekanta som råkade ut för en kul grej:

De hade köpt sig en tv till sommarstugan, denna tv hade lastats på takräcke då de hade en liten ful panchobil som tvkartongen inte gick in. Ute vid stugan kom de på att de kunde ta med latrintunnan från utedasset i tvkartongen och få den tömd i stan (gratis) istället för att få den utbytt av sopbilen (avgift). Tillbaka i stan stannar de till och ska handla, när de kommer tillbaka till bilen har någon snott tvkartongen. Undrar om denne tjuv kände sig glad när denne öppnade kartongen och upptäckte att det bara var skit på "tvn"
Citera
2011-12-19, 00:04
Medlem
Heroinepupilss avatar
Över 50 rullar med bandage och en sån där engångs plastväst från sjukhuset när jag satt och väntade på att läkaren skulle komma.
Citera
2011-12-19, 00:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Snodde örtsalt på ICA för 3 år sen som fortfarande står hemma på bordet och används dagligen.
Hade en hög med jord på trädgården som blev stulet i somras.
måste vart jävlitg mycket örtsalt om du fortfarande har kvar det om det används dagligen.

själv har jag snott de sämta ramminnen som finns från skolan, musmatta, och sen en 50 skylt i födelsedagspresent, sen typ godis för cirkus 2k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in