2011-12-20, 00:19
Medlem
En falukorv.
Citera
2011-12-20, 00:31
Bannlyst
För några år sedan var det populärt att bygga rondellhundar, så fick jag idén att även jag skulle bygga en rondellhund till sist blev den klar och jag åkte iväg och satte ut den i rondellen efter 1 vecka så hade nån jävel snott den
Citera
2011-12-20, 00:57
Medlem
Jag vet inte om detta stämmer men...det låter då otroligt. Fick berättat för mig att någon snott en väghyvel från en gruva. Hehe känns verkligen som att man behöver en sådan.
Citera
2011-12-20, 01:19
Medlem
bingkingxxls avatar
ett par brandmansbyxor
Citera
2011-12-20, 01:20
Medlem
En lastbil kapad av BC, fylld med Delicato-bollar....
Citera
2011-12-20, 01:24
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Pennor och ett renhorn från skolan.

e: Pennor från IKEA har man ju också tagit några stycken.
Citera
2011-12-20, 01:35
Medlem
arton56s avatar
En god vän som jobbar på ICA hade en kollega som kom in på polishögskolan. Sista dagen som kollegan jobbade stod det stängning på schemat. När han skulle räkna kassan så snodde han en rikskupong för att köpa lite mat på vägen hem. Han blev påkommen, fick sparken och inte heller komma in på polishögskolan!
Citera
2011-12-20, 05:48
Medlem
Vägskyltar. Sedan hade kompisen inbrott i sitt förråd, tjuvarna plockade med sig 2st ljusstakar... Det fanns Dvd-spelare, tv, snowboard mm...
Citera
2011-12-20, 06:48
Medlem
TheShapes avatar
Bland det underligaste som jag har blivit bestulen på var någon som snodde en halv burk (med roller) av ljusgrå inomhusfärg, som jag tillfälligt ställde i trapphuset då jag höll på att flytta. Var bara ett par liter kvar och skulle knappt ens räcka till en fondvägg. Än idag funderar jag på vilken glädje personen i fråga fick av "fyndet".

Det underligaste jag själv har stulit var 9 kilo nachochips (3 kartonger, 3kg styck), som jag hittade då jag gick ner i en krogkällare och kom över dess förråd. Ställde dem utanför källarporten och hämtade upp kartongerna när jag lämnade krogen. Naturligtvis så jag var stenpackad, hade inte åldern inne (fick bara komma in för att mitt äldre sällskap gick i god för mig, och se hur det gick med det). Men det hände för över 10 år sedan, så det är nog preskripterat idag
Citera
2011-12-20, 08:18
Medlem
mrdannenergidrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmysko
Jag vet inte om detta stämmer men...det låter då otroligt. Fick berättat för mig att någon snott en väghyvel från en gruva. Hehe känns verkligen som att man behöver en sådan.
En sån vill ju alla ha! Vem fan snor en sån eller?
Citera
2011-12-20, 12:06
Medlem
precixs avatar
En gång ganska länge sen (när tjock-tv var ganska populära) var jag nere i centrum och handlade. Då såg jag att det låg en riktigt stor kartong fastspänd på en bil, det såg ut att vara en tjock-tv. Jag som inte hade något insåg möjligheten att stjäla den, i och med att den hade parkerats lite i skymundan. Så jag stal den och stack hem snabbt! När jag väl var hemma så var det bara skit i lådan, bokstavligen... Vem fan gör sånt?
Citera
2011-12-20, 12:38
Medlem
Snodde en sådan där Lego-kompass av min kusin när jag var yngre.

För att mamma inte skulle fatta misstanke om det uppenbara tillskottet av en extra legobit bland mina tusental så var jag tvungen att berätta att jag visst "...fått en extra kompass i den senaste legokartongen jag köpte. Vilken bonus!".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in