2011-12-19, 12:23
Medlem
TheGenerals avatar
Hörde om någon sköning här omkring som sprang in på en camping och snodde en golfbil och helt iskallt körde därifrån i den. Kom på dagen efter att han inte hade någon laddare och åkte tillbaks och snodde den med haha
Citera
2011-12-19, 12:27
Medlem
pimmetjes avatar
På en fest jag var på för ca 5 år sedan så blev värden mycket upprörd efter att någon hade skalat alla hans apelsiner och skruvat ur en massa glödlampor runt om i huset och tagit med sig hem, vilket byte
Citera
2011-12-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Tja, fick en sån där konstig känsla när bilen var full av glas, och min (billiga ikea) filt saknades!

Jag var med om en liknande grej. Min bil gick sönder så jag ställde den vid sidan av vägen för att hämta den dagen efter. När jag kom för att hämta den så var sidorutan och bakrutan sönderslagen och mina filtar i baksätet var stulna.

Det låg 120kr nere vid askkoppen men de var helt orörda.
Citera
2011-12-19, 12:55
Medlem
I min korkade ungdom har jag stulit bland annat en korvkok, tårtor & diverse maträtter samt en oerhörd mängd brandsläckare. Tämligen poänglöst men väldigt kul för stunden.
Citera
2011-12-19, 12:56
Medlem
Har snattat glasstårta,stulit takfläktar osv
Citera
2011-12-19, 13:14
Medlem
Fliinchs avatar
Hade för länge sedan inbrott i lägenheten.

Det enda som stals: En gammal sliten matta....
Citera
2011-12-19, 13:37
Medlem
lucifer579xs avatar
Hehe, inte mitt byte.
Men en känd kille i trakten stal visst en gammal tandläkarstol för att han var flyt förbannad på en elektronikhandlare. Tandläkarstolen hivade han sedan rakt genom handlarens skyltfönster.

Sann historia eller inte, så är den fortfarande rätt så episk.

Tänk dig att komma till din butik på morgonen med en tandläkarstol bland DVD-Spelarna
Citera
2011-12-19, 13:44
Medlem
Spacewalkers avatar
Jag är inte riktigt säker på om detta stämmer. Men hade en bekant som bröt sig in på ett dagis för att sno de där klassiska dagismattorna. De som har vägar, hus och sånt.
Citera
2011-12-19, 14:02
Medlem
Chaplains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fliinch
Hade för länge sedan inbrott i lägenheten.

Det enda som stals: En gammal sliten matta....

That rug really tied the room together...
Citera
2011-12-19, 14:07
Bannlyst
En invandrare på min förra skola hade plockat ut en rå kyckling från plastförpackningen och lagt ner i sin väska, påväg ut blev han dock upptäckt.
Citera
2011-12-19, 14:30
Medlem
Min polares gamla bil blev stulen en kväll. En gammal jävla fiat ifrån 80 talet eller så.
2 kilometer från platsen där bilen stals bröt den ihop av något anledning och tjuven dumpade den helt sonika. Bilens värde uppgick till dryga tusenlappen. Billjudet som satt i var dock oerhört påkostat och gick lös på runt 10 lök, de gav tjuven faan i Säkert invandrare
Citera
2011-12-19, 14:51
Medlem
Lexzers avatar
Har efter en blöt utekväll lyckats sno en parkeringsförbudsskylt med tillhörande betongkloss(storlek mindre). Jag å polaren var helt slut när vi till slut lyckats få med skiten hem efter att ha undvikit att bli stoppade av polisen en andra gång, efter första försöket fick vi snällt ställa tillbaka skylten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in