2011-12-18, 17:38
Medlem
Hej jag är helt ny på flashback men har varit runt och kollat mycket innan jag själv blev medlem men nu behöver jag verkligen er ,och vet inte om detta är rätt forums del men mod får gärna flytta om det är fel.
Igår träffade jag och min tjej kompis 3 killar från göteborg . Och jag och den ena killen fick väldigt bra kontakt och jag vill så gärna få tag i han.

Vi träffade dem efter att dem varit och kollat på The game på kb i Malmö. Det jag vet är att han heter Anton men vet inte stavning han är född 1993 och bor någonstans i eller nära göteborg. Hans ena vän hette max vet jag också och dem bodde på ett vandrarhem vid rönnen och dem åkte hem idag.

Jag vet att jag inte hade mycket att komma med men om någon vet någonting eller får en aning om vem det kan va så är det jätte shysst om ni berättar.

Eller om ni har tips på hemsidor som kan va till hjälp har försökt på ratsit,upplysning och facebook.
Citera
2011-12-18, 17:45
Medlem
Uts avatar
Bra kontakt?
Du snackade och han dissade dig. Låt han va.
Citera
2011-12-18, 17:46
Medlem
Autocratss avatar
Varför inte kontakta Rönnen och försöka få tag på herrarna via kontaktuppgifterna som lämnats? Säg att ena personen tappat sin plånbok och du vill skicka tillbaka den till honom.

Om vandrarhemmet vill skicka den själv så skriv en lapp och lägg i en plånbok som du sedan ser till blir skickad. Då får han dina kontaktuppgifter istället.

Smart va.

MVH
Citera
2011-12-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ut
Bra kontakt?
Du snackade och han dissade dig. Låt han va.

okej men tack för hjälpen
Citera
2011-12-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autocrats
Varför inte kontakta Rönnen och försöka få tag på herrarna via kontaktuppgifterna som lämnats? Säg att ena personen tappat sin plånbok och du vill skicka tillbaka den till honom.

Om vandrarhemmet vill skicka den själv så skriv en lapp och lägg i en plånbok som du sedan ser till blir skickad. Då får han dina kontaktuppgifter istället.

Smart va.

MVH

Ja jag har tänkt ringa dem men vet du om dem får lämna ut personuppgifter hur som helst ?
Citera
2011-12-18, 17:53
Medlem
Autocratss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerddeluxe
Ja jag har tänkt ringa dem men vet du om dem får lämna ut personuppgifter hur som helst ?

Vad jag blir ledsen när folk inte förstår...Varför tror du att jag skrev att du skulle nämna det med plånboken? För att man helt enkelt inte lämnar ut kontaktuppgifter.

MVH
Citera
2011-12-18, 18:10
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerddeluxe
Det jag vet är att han heter Anton men vet inte stavning

Hur många stavningar på Anton finns det?
Citera
2011-12-18, 18:22
Medlem
fråga din kompis?
Citera
2011-12-18, 19:21
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Hur många stavningar på Anton finns det?

Haha, har faktiskt sett en lirare som stavade Anthon. True story
Citera
2011-12-18, 19:25
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Haha, har faktiskt sett en lirare som stavade Anthon. True story
Okej, en utav hur många? Sannorlikheten att han ska stava med th är väldigt liten vill jag påstå.
Citera
2011-12-18, 20:58
Medlem
ja sant såklart anton är det vanligaste men man vet aldrig men ja ingen här som vet verkar det som så får väl ge upp
Citera
2011-12-18, 22:37
Medlem
ran3lids avatar
Ni träffade 3 killar från Göteborg, träffades ni av en slump? Kanske din kompis känner någon av dom? fråga annars henne och be henne ge numret till någon av dom och sen be personen skicka killens nummer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in