2012-05-24, 13:25
Medlem
Takeshis avatar
OMG tror jag dör av flabb...
Expressen som citerar mitt inlägg och använder den som rubrik, "skaffa ett sommarjobb John"
Citera
2012-05-24, 13:53
Medlem
Ferry31s avatar
Löjligt vad folk ska gnälla. Okej, att det var onödigt, men är det verkligen något att störa sig på? Som sagt han är ju roande att lyssna på åtminstone.

Kommer den inte läggas upp någonstans förresten? Missade första kvarten.
Citera
2012-05-24, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takeshi
OMG tror jag dör av flabb...
Expressen som citerar mitt inlägg och använder den som rubrik, "skaffa ett sommarjobb John"

Ja HAHAHAHAAHAH fan vad kul det låter, omg omg. Eller inte din jävla fjortis, Skaffa dig ett liv.
Citera
2012-05-24, 14:03
Medlem
Takeshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayHuman.Vittorio
Ja HAHAHAHAAHAH fan vad kul det låter, omg omg. Eller inte din jävla fjortis, Skaffa dig ett liv.

ok Vittorio!
Citera
2012-05-24, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takeshi
ok Vittorio!

Hahaha första gången jag använder detta uttryck men det förtjänar din kommentar nu.

+1, definitivt +1 haha. Men jag heter inte Vittorio D.S.
Citera
2012-06-14, 14:15
Medlem
bautas avatar
Den 27/6 ska han sommarprata i p1. Efter presskonfen för ett par veckor sedan är förväntningarna skyhöga. Hoppas han inte spar på krutet.
Citera
2012-06-17, 14:22
Medlem
Så kommer han spela i City nästa säsong? Hoppas inte, horribelt för hans utveckling om han får nöta bänk ett år. En säsong till i Feyenoord eller ett lån till ett annat Premier League lag är bättre.

Tror han kan bli riktigt bra. Zlatan har kanske 2 år kvar och då är Guidetti 22 och förhoppningsvis redo att ta över.

Vi behöver dock en bra anfallare till.
Citera
2012-06-27, 13:18
Medlem
Guidetti kör sommar @ P1 nu, rätt bra start.
Citera
2012-06-27, 13:50
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Låter som att jag lyssnar på någon Jan Guillou roman eller något.

Vad dramatisk han låter.
Citera
2012-06-28, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Har sagt det tidigare och säger det igen. Han kommer bli stor som fan. Tycker han ska direkt in i startelvan. Zlatan och Guidetti tillsammans kommer bli sjukt bra! Zlatan som framspelare då eller en offensiv mittfältare.

Guidetti gör ju fler mål i holland än va Zlatan gjorde när han spelade där + att han är bara 19!
Hur långt tror ni att han kan gå? Jag tror eller vet att han kommer att spela i de största klubbarna! Så jävla glad man blir när vi får nya storstjärnor.

Vad är det som utmärker guidetti???, har missat alla matcher med honom!
Citera
2012-06-30, 12:35
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av accez
Vad är det som utmärker guidetti???, har missat alla matcher med honom!
Det är väl framförallt att han har ett väldigt bra öga för att läsa spelet och att vara på rätt ställen. Samt att han har ett bra skott och bra teknik. Lite blandningar av allt men kanske inget som riktigt utmärker honom, någon som håller med mig? Men jag tror fortfarande att han kan bli jävligt duktig även om han inte har Zlatan dribblingarna osv...
Citera
2012-06-30, 13:04
Medlem
El.Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Det är väl framförallt att han har ett väldigt bra öga för att läsa spelet och att vara på rätt ställen. Samt att han har ett bra skott och bra teknik. Lite blandningar av allt men kanske inget som riktigt utmärker honom, någon som håller med mig? Men jag tror fortfarande att han kan bli jävligt duktig även om han inte har Zlatan dribblingarna osv...

Sen är det väll att han är en kämpe ungefär som Elmander om man kollar på lagen BP o Feyenoord så har han höjt lagen rejält bara genom att vara på planen. Tex de 8 matcherna han lira i BP i Allsvenskan 2010 så låg de 7a när han lämna å han hade gjort 3 mål och fyra assist, sen när säsongen var slut låg dom sist och hade åkt ut. Så hade bara John som 18 åring varit kvar hade de förmodligen slutat som ett mittenlag och då hade han precis fyllt 18 år.
Tycker han är bra på att hålla uppe anfallsspelet i uppbyggnadsfasen kommer ner och möter spelar enkelt är stark och kan hålla borta försvarare.

Något han måste balansera upp bättre är hans snabbhet och explosivitet som han blandar och ger med mycket på grund av han är så stor och ibland kan man tycka han väger för mycket men i nästa stund gör han en bra rush. En annan sak är väll att han tar för mycket varningar när han blir irriterad armbågar i huvuden, knuffar osv. >

Såg den här filmen reservmatch mot Chelsea http://www.youtube.com/watch?v=8PzoNRHBsOQ
1.50 armbågar John en försvarare så han börjar blöda i huvudet sen 6.10 armbågar han samma kille i munnen så han börjar blöda igen lol Sen på 7.10 ger försvarven igen å de börjar bråka. Det är sånt har han måste växa ifrån lite Balotelli o Zlatan vibbar men som sagt den ligan är nog rätt mycket tillåtet i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in