2015-06-09, 16:58
Medlem
BarryHeros avatar
Kul att se att John Guidetti ar fortsatt stekhet pa transfermarknaden.

Kan nog bli en ny svensk anfallare i varldsklass utav honom trots allt.
Citera
2015-06-09, 20:23
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Kul att se att John Guidetti ar fortsatt stekhet pa transfermarknaden.

Kan nog bli en ny svensk anfallare i varldsklass utav honom trots allt.
Jag har alltid svårt för att avgöra om du är ironisk eller ej...
Citera
2015-06-19, 14:29
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Jag har alltid svårt för att avgöra om du är ironisk eller ej...

Vart i så fall ligger ironin? ????

John Guidetti som gjorde Sveriges så viktiga 1-1 mål jämförs med guden Thor.

Guidetti är som Thor. Hans ansikte är laddat det har aldrig vårt varit"fortsätter Gazzetta dello Sport Den svenske stjärnan blev även hyllad av Goal
som utsåg honom till matchens bästa spelare.
"Han gjorde mål från nära håll och arbetade stenhårt i defensiven. En stark insats av Guidetti...
Citera
2015-06-19, 21:08
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Fick rysningar när jag såg John och Milosevic och nån till med utländsk påbrå stå och skriksjunga nationalsången innan match. Se och lär, Zlatan. Så bygger man upp en förtroendebank.

Oavsett hur det går för Guidetti så är han en riktigt skön grabb. Låt oss hoppas på det bästa och att fokuset är till hundra procent på fotbollen.
Citera
2015-06-19, 21:17
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Fick rysningar när jag såg John och Milosevic och nån till med utländsk påbrå stå och skriksjunga nationalsången innan match. Se och lär, Zlatan. Så bygger man upp en förtroendebank.

Oavsett hur det går för Guidetti så är han en riktigt skön grabb. Låt oss hoppas på det bästa och att fokuset är till hundra procent på fotbollen.

Sökt med ljus och lykta efter en film på det där då jag missade inledningen av matchen pga. några sega jävla pensionärer i affären. Har du länk, mannen?
Citera
2015-06-19, 21:28
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Sökt med ljus och lykta efter en film på det där då jag missade inledningen av matchen pga. några sega jävla pensionärer i affären. Har du länk, mannen?
Nej tyvärr, min ork sträcker sig inte längre än fotbollskanalen och youtube.

Men alltså, det var nästan Italien 2006 med Materazzi, Buffon och Gattuso-nivå på den nationalsången.
Citera
2015-06-20, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

hela matchen finns på tv4play (http://www.tv4play.se/program/u21-em?video_id=3186788). man kan fixa en gratismånad ifall man tidigare inte har gjort det (eller fått nytt kreditkort sedan man testat det)
Citera
2015-06-20, 09:46
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige

Guidettis ledaregenskaper, hur han brinner för laget och får med sig laget i det + Zlatans talang, det vore mumma, då hade jag trott på medalj i ett senior mästerskap längre fram. Jag hoppas jag har fel, men jag tycker Guidetti är en väldigt medelmåttig talang. Han är långsam, seg och lite små klumpig, och man måste även berättiga sin plats på planen.
Citera
2015-06-20, 09:59
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Jag hoppas jag har fel, men jag tycker Guidetti är en väldigt medelmåttig talang. Han är långsam, seg och lite små klumpig, och man måste även berättiga sin plats på planen.

Guidetti är naturligtvis verket av en träningsprodukt. Han är egentligen inte extraordinär i någon aspekt av spelet. Däremot har han förmågan att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Detta fungerar i de sämre ligorna, men för att ta plats i toppskiktet av Europa så måste du besitta en bredare repertoar än så. I bästa fall hamnar han i något mittenlag i någon av de bättre ligorna. Men jag tror att enda möjligheten för honom att glänsa är i, precis som tidigare, exempelvis Holland där defensiv organisation är obefintlig.
Citera
2015-06-20, 14:45
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Guidettis ledaregenskaper, hur han brinner för laget och får med sig laget i det + Zlatans talang, det vore mumma, då hade jag trott på medalj i ett senior mästerskap längre fram. Jag hoppas jag har fel, men jag tycker Guidetti är en väldigt medelmåttig talang. Han är långsam, seg och lite små klumpig, och man måste även berättiga sin plats på planen.

De två kommer nog aldrig hinna spela tillsammans med någon nära sin peak.

Zlatan spelar nog max 1-2 år till i landslaget.

Tyvärr.
Citera
2015-06-20, 18:08
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
De två kommer nog aldrig hinna spela tillsammans med någon nära sin peak.

Zlatan spelar nog max 1-2 år till i landslaget.

Tyvärr.

Jag menar att jag skulle vilja se de två egenskaperna i en spelare. Zlatan är ärligt talat nog det värsta som har hänt svensk fotboll, vi har gått ifrån att vara ett lag till att bli ett, "alla titta på zlatan".
Citera
2015-06-20, 18:35
Medlem
Med den form Guidetti är i nu och den roll han har i U-21landslaget är det ju helt obegripligt att scarfen inte gett honom chansen oftare. Men det kanske är hans attityd som gör att Hamren dissar honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in