2014-01-31, 23:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Grejen är att alla i en jävla elittrupp vill spela. Det är ju självklart. Att då gå ut i media är bara barnsligt. Han skulle kunna lägga in det lite smidigare, som att han ser framemot att spela mer och då visa att han är i startelvan för att stanna. Jag gillar Guidetti, men är inte förblindad.

Håller med. Det alla borde veta är att man inte säger till tränaren, speciellt inte en som Hughes är att du suger offentligt. En sak kanske öga mot öga men just detta med att kritisera offentligt som helt ny, det brukar vara självmord. Nu är ju Stoke i dagsläget så usla så han ändå får sina chanser men det är ingen vidare bra sak att ha på sitt CV som spelare.
Citera
2014-02-01, 11:41
Medlem
Algot79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Handlar väl mest om vem som "bestämmer" så att säga när det gäller straffar om vem som tar den. Zlatan är kanske inte alltid den bästa frisparksskytten men visst fan tar han fortfarande 9/10 frisparkar ändå i landslaget och PSG.

Håller med. Känns som både Charlie Adam och Jon Walters är före i herarkin gällande straffar hos Stoke.
Citera
2014-02-01, 15:25
Medlem
Stoke-Man U kl 16 idag.
Hoppas Guidetti får lite speltid.
Jag tror vi kan få Guidettis första mål för Stoke om han får 30 minuter eller mer i någon match.
Får väl hålla en tumme på ett inhopp idag.
Citera
2014-02-01, 20:08
Medlem
junazs avatar
Ingen speltid för Guidetti idag alltså... Jag kan förstå hans frustration. Någon skrev en läsvärd kommentar i Aftonbladet om det hela, klart han blir förbannad när han lånas ut från City till ett bottenlag i ligan utan tydlig spelidé för att sedan bli ratad även där. Till råga på allt värvar man strax efter en 32-årig anfallare som går rakt in i startelvan förbi Guidetti.

Att offentligt kritisera Mark Hughes är väl kanske inte rätt väg att gå, men det verkar ju inte hjälpa att bita ihop och träna heller, han ställs ju över ändå. Jag kan förstå Hughes resonemang om det vore så att han är klart efter på träningarna och håller mycket lägre nivå än övriga i laget. Men så kan väl ändå inte vara fallet?
Citera
2014-02-01, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ingen speltid för Guidetti idag alltså... Jag kan förstå hans frustration. Någon skrev en läsvärd kommentar i Aftonbladet om det hela, klart han blir förbannad när han lånas ut från City till ett bottenlag i ligan utan tydlig spelidé för att sedan bli ratad även där. Till råga på allt värvar man strax efter en 32-årig anfallare som går rakt in i startelvan förbi Guidetti.

Att offentligt kritisera Mark Hughes är väl kanske inte rätt väg att gå, men det verkar ju inte hjälpa att bita ihop och träna heller, han ställs ju över ändå. Jag kan förstå Hughes resonemang om det vore så att han är klart efter på träningarna och håller mycket lägre nivå än övriga i laget. Men så kan väl ändå inte vara fallet?

Svårt att gnälla idag då Stoke slog Man U för första gången på hur länge som helst
Citera
2014-02-01, 20:22
Medlem
Mr TTTTs avatar
Guidetti är en bra spelare och skön karaktär,men trots massa mål i Holland innan kycklingmiddagen är han inte ngn världsstjärna,även om han tror det själv.

Om det nu stämmer (Hade jag vetat detta hade jag kunnat sitta kvar på bänken i Man C) så skulle
han vara mentalt efterbliven,Hughes lär knappast imponeras av det snacket.

Men självklart hoppas jag att det går bra för Guidetti,han har potenial men behöver tagga ner.

Glömmer aldrig hans Sommarpratsprogram
Senast redigerad av Mr TTTT 2014-02-01 kl. 20:25.
Citera
2014-02-01, 21:16
Medlem
BarryHeros avatar
Inte direkt lage att gnalla pa bristen pa speltid nar laget slar Manchester United for forsta gangen pa 29 ar. Bara att gratulera de som fick speltid.
Citera
2014-02-08, 16:43
Medlem
Calogeros avatar
Guidetti bänkad även idag.
Citera
2014-02-08, 16:58
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Guidetti bänkad även idag.

Lär få inhopp som enda offensiva spelare dock. Men man vet aldrig.
Citera
2014-02-08, 17:02
Medlem
Calogeros avatar
Citat:

Han borde gått till Italien. Undrar om Lazio fortfarande är intresserade?
Citera
2014-02-08, 17:10
Medlem
Citat:

Det ska man inte ta för givet. Om inte Stoke behöver jaga kvittering så lär de inte gå över till 2 anfallare. Ireland är nog före i kön som offensivt alternativ på någon av de offensiva mittfältsplatserna innan Guidetti är aktuell.
Citera
2014-02-08, 19:10
Medlem
skrudiss avatar
Så, sju minuter i dagens match är alltså facit. Dessa minimala inhopp lär ju frustrera Guidetti, men vad ska egentligen ske vid 2-2 (som idag) eller vinsten senast mot United? Å andra sidan kan man ju fråga sig vilken effekt dessa inhopp ska tänkas ha.

Det blir spännande att följa. Hoppas John sitter still i båten och kämpar vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in