2011-12-18, 11:14
Medlem
Som topic lyder, behöver en funktion där jag kan spåra min dotters telefon när hon använder den. Om hon skulle komma bort eller dyl.
Vilken ska man välja och finns det såna program som funkar? Htc har haft en del problem vad jag har hört.

Tacksam för svar
Citera
2011-12-18, 11:30
Medlem
Nostradumbasss avatar
Om hon skulle komma bort? Om hennes telefon skulle komma bort menar du väl?

Hon kommer naturligtvis att lägga telefonen hemma hos sin kompis innan dom går ut
och träffar folket du inte vill att hon ska träffa, och det folket hon inte vill du ska veta
att hon träffar.

Eftersom du överväger en iPhone eller HTC telefon till henne så leder det mig att tro
att hon inte är under 12, utan mer 15+; Vad hände med att ha ett sånt förhållande
med sina barn så att du faktiskt kan lita på dem? Och att hon respekterar dig?
Citera
2011-12-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Om hon skulle komma bort? Om hennes telefon skulle komma bort menar du väl?

Hon kommer naturligtvis att lägga telefonen hemma hos sin kompis innan dom går ut
och träffar folket du inte vill att hon ska träffa, och det folket hon inte vill du ska veta
att hon träffar.

Eftersom du överväger en iPhone eller HTC telefon till henne så leder det mig att tro
att hon inte är under 12, utan mer 15+; Vad hände med att ha ett sånt förhållande
med sina barn så att du faktiskt kan lita på dem? Och att hon respekterar dig?

Såna frågor kan du PMa TS om.

TS: På android finns det appar såsom "Where's my droid" & "Locate My Droid". Med såna program kan du göra mycket på mobilen, genom datan. T.ex. låsa den, spåra den osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in