• 2
  • 3
2011-12-17, 15:36
Medlem
slamdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkBackground
fortfarande. ALLT man kan göra på en ipad kan man göra på sin ipod touch. För en fjärdedel av ipads pris därtill. Använder min ipod touch för allt det ni använder era ipads till, anteckningar på lektioner, styra hemma-datorn, serier, tidningar och allt möjligt. varför ska jag bära runt på en tegelsten när min ipod slinker ner i fickan med samma funktioner.

köp en ipod touch om du vill spara 3k och vara smart.

Som jag skrev så har jag en galaxy ace och då vore det idioti att köpa en ipod touch.
Citera
2011-12-17, 15:38
Medlem
Jag skulle väntat på 3an istället som kommer snart, tror det är i Februari
Citera
2011-12-17, 18:26
Medlem
För min del blev ipad:en tyvärr ett ganska onödigt inköp. Det jag har användning för den är vid skolarbeten, tex läsa power-point slides. I övrigt använder jag den aldrig. Den är för stor att surfa på i sängen, då använder jag iphonen. Och surfa framför tv:n så går det mkt snabbare och smidigare med Macbooken.

Sen kmr jag ihåg att jag blev näst intill chockad när jag köpte den och upptäckte att de flesta appar inte är anpassade för ipad. Man får då dubbla skärmstorleken vilket gör bilden pixlig och jävlig. Iofs var det ett ganska bra tag sen jag tanka appar till den så kanske har ändrats nu? Hur som helst dör ju hela grejen med ipad om apparna inte är anpassade för skärmstorleken.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in