• 1
  • 2
2011-12-17, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Homovarning?

Om du bara visste hur många tjejer som svärmar kring mitt grekiska självlock

Vuxna karlar går inte runt med tonårsfrisyrer!

Det mest patetiska är när dom samlar det lilla dom har kvar i en svans..

.
Citera
2011-12-17, 18:12
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Vuxna karlar går inte runt med tonårsfrisyrer!

Det mest patetiska är när dom samlar det lilla dom har kvar i en svans..

.
Tss, ingen har någonsin klagat på mitt hår det garanterar jag!
Googla Adrian Paul så ser du på ett ungefär hur jag ser ut

Dessutom så har väl alla olika smak, jag är säker på att TS skulle se bra ut i lockar om det är det han vill ha
Citera
2011-12-17, 18:52
Medlem
Citat:

Dessutom så har väl alla olika smak, jag är säker på att TS skulle se bra ut i lockar om det är det han vill ha

Det där är väl inte lockigt eller långt...

Ser mera ut som en klassisk hockeyfrilla..

.
Citera
2011-12-17, 19:03
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:

Tur att du har självförtroende iaf. Jag tippar snarare på att det här är mer likt ditt grekiska självlock .

OnT: Lockigt hår är coolt. Plant och Paige är grymma stilikoner! Jag var själv inne på permanent men vågade aldrig (jobbigt att lägga ut 1000:- om det blir skit sen liksom). Hoppas du vågar, TS. Lycka till!
Citera
2011-12-18, 03:27
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Det där är väl inte lockigt eller långt...

Ser mera ut som en klassisk hockeyfrilla..

.
Han hade ganska långt förr :P jag brukar ha det mest i hästsvans som Steven Seagal (inte som han ser ut nu XD) då jag vill få håret rakare, det är alldeles för lockigt annars enligt mig :P
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Tur att du har självförtroende iaf. Jag tippar snarare på att det här är mer likt ditt grekiska självlock .

OnT: Lockigt hår är coolt. Plant och Paige är grymma stilikoner! Jag var själv inne på permanent men vågade aldrig (jobbigt att lägga ut 1000:- om det blir skit sen liksom). Hoppas du vågar, TS. Lycka till!
Han är ju varken grek eller har lockigt hår, sådär blir det ju om man vanvårdar sitt stackars hår
Varsågod: http://imgur.com/hwC7J den är över ett år gammal men håret består, om inte lite längre nudå kanske
Men nu handlade ju faktiskt tråden om TS och inte mig, så jag förstår inte varför alla måste ifrågasätta mitt självlock

Förövrigt håller jag med om att Plant och Page har väldigt fint hår!
Skulle vara intressant att få ett hum om hur TS såg ut dock, typ före/efter-bild ifall han permanentar

Vad säger du om det TS? Du behöver ju inte ta bild på ansiktet.
Förövrigt så kan jag gärna byta med dig, jag brukar platta mitt hår ibland då jag gillar rakt hår, men det kanske är så det är- folk med platt hår vill ha lockar och vice versa?
Citera
2011-12-18, 10:54
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Han hade ganska långt förr :P jag brukar ha det mest i hästsvans som Steven Seagal (inte som han ser ut nu XD) då jag vill få håret rakare, det är alldeles för lockigt annars enligt mig :P

Han är ju varken grek eller har lockigt hår, sådär blir det ju om man vanvårdar sitt stackars hår
Varsågod: http://imgur.com/hwC7J den är över ett år gammal men håret består, om inte lite längre nudå kanske
Men nu handlade ju faktiskt tråden om TS och inte mig, så jag förstår inte varför alla måste ifrågasätta mitt självlock

Skulle vara intressant att få ett hum om hur TS såg ut dock, typ före/efter-bild ifall han permanentar

Förövrigt så kan jag gärna byta med dig, jag brukar platta mitt hår ibland då jag gillar rakt hår, men det kanske är så det är- folk med platt hår vill ha lockar och vice versa?
Sjysst frilla. Är det så du vill ha det, TS?
Citera
2011-12-18, 11:43
Medlem
Citat:

Men människa! Klipp dig och skaffa ett jobb...

.
Citera
2011-12-18, 20:05
Medlem
TheWhoMoons avatar
Det finns ändå chans att jag får lockigt hår eftersom min pappa hade rakt hår när han var ung, men nu har han lockigt.
Citera
2011-12-19, 02:04
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Men människa! Klipp dig och skaffa ett jobb...

.
Haha!
Jag är "frilansande musiker", som det heter
Klippa mig kommer inte på fråga!
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhoMoon
Det finns ändå chans att jag får lockigt hår eftersom min pappa hade rakt hår när han var ung, men nu har han lockigt.
Men vad bra!
Skadar dock aldrig att hjälpa håret lite på traven
Välj en bra salong dock som sagt, morsan råkade ut för ett par riktiga klåpare och de sabbade hennes hår för livet, vette sjutton vad de gjorde, men håret blev som tuggummi och sedan dess har hon jättetunt hår!
Citera
2012-01-17, 13:07
Medlem
TheWhoMoons avatar
Citat:

Fan vad nice frissa!
Citera
2012-01-17, 17:18
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhoMoon
Fan vad nice frissa!
Man tackar!
Hur har det gått för dig med din egen kalufs?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in