Nu har jag läst på om tvålar och lampskärmar ännu en gång, och upptäckt att jag gjort ett misstag. Detta skall rättas till varför jag lägger ner möda på detta inlägg. Rätt ska vara rätt, helt enkelt.
Jag sa tidigare i denna tråd att det fanns bevis för att tvål tillverkats i liten experimentiell skala, och att man hittat tvål i vilken man kunnat konstatera att det fanns fett från människor.
Detta var en miss av mig, jag blandade helt enkelt samma vad jag läst om lampskärmar med vad jag läst om tvålar.
Vad som är riktigt om tvålar är att man hittade tvål som ska ha tillverkats av fett från människa, men att man inte kunnat fastställa detta i laboratorium, troligen av tekniska skäl.
Däremot så hittade man alltså tvål, det finns även bilder på denna tvål, som alltså tillkommit i ett enda experiment. Ett experiment som beordrades att utföras. En Mazal som jobbade i Danzig, har erkänt detta i vittnesmål. Vissa dokument som styrker hans vittnesmål finns, bl a, ett recept på denna tvål.
Resten kan ni läsa själva på dessa sidor, och klicka er vidare till bilder mm.
http://www.nizkor.org/features/techniques-of-denial/soap-01.html
Det är sex sidor så det är bara att bläddra framåt när ni läst sidorna ner.
Vad som är väldigt intressant i denna tvålsak, är att det är att revisionisterna själva verkar vara de som varit mest ivriga på att misstolka vad den officiella versionen har skrivit och uppgett i saken. Man har som ni kan läsa på dessa sidor, medvetet påstått saker som aldrig har sagts i den officiella versionen, eller av de som skrivit seriösa böcker om förintelsen. Troligen för att försöka misskreditera den officiella versionen och glorifiera sina egna revisionistiska åsikter. Vi kan tydligt se att Mark Weber far med osanning och vränger kända fakta helt fel i eget syfte.
Det var tvålen det, nu till lampskärmar.
Det är klart bevisat att vissa saker tillverkats i Buchenwald av människoskinn, bl a. just lampskärmar. Det finns en rättsmedisinsk undersökning och rapport på detta, samt en drös vittnesmål mm.
Det var just detta jag blandade samman med tvålen, vilket jag ber om ursäkt för.
Hur som helst, ni kan läsa mer om lampskärmar och annat på denna sida.
http://www.nizkor.org/features/techniques-of-denial/clay-koch-01.html
Samma sak här, det är bara att bläddra framåt då ni läst sidorna ner.
Man analyserar saken väldigt ingående, från både revisionistisk synvinkel och den officiella. Men det hur som helt helt klart att det har tillverkats saker av människohud, och man har beslagtagit sådana effekter som varit närvarande som bevismaterial vid rättegångar.
Nu har jag rättat till mitt misstag vilket inte påverkar förintelsen i stort, för vare sig man nu kunnat bevisa att den påfunna tvålen verkligen innehöll människofett eller inte, har ingen som helst påverkan på om förintelsen har skett eller inte. Likaså har man heller inte kunnat bevisa att den påfunna tvålen inte innehöll människofett. Varför det heller inte är ett bevis för att det inte har eller kan ha tillverkats tvål av just människofett, om än i bara experimentiell skala.
Vad som är intressant i saken om tvålen, är att Mark Weber, en av revsionisternas högdjur och boss The Journal of Historical Review, en revsionistsite med samröre med nynazism, ljuger och förvanskar fakta för revisionistisk vinnings skull. Vilket går mycket dåligt ihop med att revisionisterna påstår sig bara vilja ha fram sanningen och befrämjar det fria tänkandet. Att då ljuga som Mark Weber gör, liksom revisionister i allmänhet, är minst sagt avslöjande, men det sker gång på gång på gång.
Inte så konstig då att den officiella versionen av förintelsen och massgasningarna är den som vunnit i rättegångar, och inte revisionisternas version.
Då kan man krypa i säng för att i morgon här få läsa en svärm med slingranden nonsens och undanflykter från revisionisterna i tråden. Nåt annat är inte att vänta, men tanke på att de inte förstått sanning och fakta tidigare i denna förintelsedebatt.
Dr Tinnitus