Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
- Eftersom du aldrig testar syran får du aldrig veta om den är riktig eller fake
- Om den är riktig så får du sitta och se på en färggrann lapp som så småning om blir för gammal och förlorar all potens...
- Om den är fake så får du sitta och se på en färggrann lapp som aldrig haft någon potens...
Har aldrig sagt att jag inte även använder min samling! =)
Hur som helst, jag slutade inte ens med en färggran lapp utan med en avriven bit av en Nokia-broschyr i ett vitt kuvert... 750 spänn fattigare och en erfarenhet rikare. Ska faktiskt rama in pappersbiten, skriva "Never trust people you don't know" över den och hänga upp så att jag ser den varje gång jag vaknar.
Idiotiskt av killen faktiskt, han hade tjänat mer i längden på att sälja äkta vara till mig.

Rätt korkat av mig också dock, känner en riktig horse-pundare som hänger på plattan jämnt och är hur nice som helst, borde gått via honom... Fan vad blåögd man är efter att ha dealat med pålitliga människor...
Ja, mycket skoj hobby att samla knark... Riskabelt dock, rätt dyrt samt så fort man slutar så tenderar samlingen att börja minska.