2011-12-15, 15:50
Medlem
Tjena!
Jag har lite lätt social fobi och kommer därför inte ut så mycket (har ännu inte gått till klubb t ex), men nu planerar jag och några goda vänner att åka på en kryssning. Därför är jag nyfiken på; hur går det till på en ungdomskryssning? Berätta lite om hur en "kryssningskväll" kan se ut för er, vad gör ni? Vad brukar folk göra? Vad finns det att göra? Inser naturligtvis att alkohol lär konsumeras men lite mer detaljerat än så?

Tacksam för svar!
Citera
2011-12-15, 15:54
Medlem
eXtremos avatar
Vad tror du själv?

Man förar i hytten på bärs och sprit inköpt i affären, sedan drar man upp och sänker några kalla för att sedan hitta en tjej att ligga med. Säker på att du får följa med på kryssningen? Det torde stå bortom all rimlig tvivel vad som sker på en sådan kryssning.
Citera
2011-12-15, 15:58
Medlem
killen30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hacksarn
Tjena!
Jag har lite lätt social fobi och kommer därför inte ut så mycket (har ännu inte gått till klubb t ex), men nu planerar jag och några goda vänner att åka på en kryssning. Därför är jag nyfiken på; hur går det till på en ungdomskryssning? Berätta lite om hur en "kryssningskväll" kan se ut för er, vad gör ni? Vad brukar folk göra? Vad finns det att göra? Inser naturligtvis att alkohol lär konsumeras men lite mer detaljerat än så?

Tacksam för svar!

Man springer till taxfree storhandlar sprit, sen till hytten och fester som galningar. Sen vidare ut mot bar/disco för dans och raggning. Blir en del hängande i korridoren och partande i andras hytter. Om man inte hittat en partner att följa till en trång hytt som medparten gör run 5-6 så blir det frukost runt 7.00 sen sova i en varm trång hytt. Där nån nyss haft kul känns på lukten. Sen vakna med huvudvärk och knäcka en bira sen på det igen på tillbakavägen.
Citera
2011-12-15, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Vad tror du själv?

Man förar i hytten på bärs och sprit inköpt i affären, sedan drar man upp och sänker några kalla för att sedan hitta en tjej att ligga med. Säker på att du får följa med på kryssningen? Det torde stå bortom all rimlig tvivel vad som sker på en sådan kryssning.

Jag tror inte så mycket, därför jag frågar. Jag är bjuden att följa med ja, varför undrar du?
Senast redigerad av hacksarn 2011-12-15 kl. 17:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in