• 1
  • 2
2011-12-15, 17:15
Medlem
DoktorAnnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blacklava
Mitt tips är att tvätta röven ordentligt.
Både ut- och invändigt.
Ett egenhändigt gjort lavemang duger gott och är inte speciellt svårt.
Har man inte rätt "verktyg" går det bra att använda en ordentligt urtvättad schampoflaska att fylla upp o spruta in i tarmen... och sedan bara tömma. Upprepa tills det inte längre kommer någon avföring med vattnet. Klart

Nej, man ska inte göra lavemang inför analsex. Det är bara dumheter som vissa bajsfobiker håller på med för att de inbillar sig att det är bra och fräscht. Lavemang är skadligt för kroppen och ska alltså inte göras mer än brukligt. Om du är FÖRSTOPPAD kan du göra lavemang, men du ska aldrig annars göra det. Det slöar till all naturlig muskulatur i tarmen och förstör tömningsförmågan. Och ja - Det påverkar kroppen negativt i flera dagar (ibland en och en halv vecka) efter bara ett enda. Att göra det oftare leder nästan alltid till allvarligare tömningsproblem, och du behöver börja köra lavemang oftare. Det är bara dumt att hålla på med.

De direkt SKADLIGA och OBEHAGLIGA faktorerna med lavemang inför analsex:

1. Det torkar ut ändtarmen och ökar risken för slitningar vilket kan ge infektioner.
2. Det torkar ut slemhinnan, vilket ökar risken att ringmuskeln skadas och du får hemorroider.
3. Lavemang innan analsex ÖKAR risken för baksug då en viss mängd av vattnet alltid håller sig kvar en längre period och ny avföring alltis släpps från tjocktarmen in i ändtarmen, när detta mixas med vattnet som inte tagit sig ut blir det - trala - diarré! Och då blir det baksug.

I bajsporrfilm med folk som tänder på baksug så är det vad man gör innan för att få till det. Så ett jävla dåligt tips, må jag säga.

Man ska inte hålla på och spruta allt rent hela tiden. Man rensar bort kroppens naturliga fukt och skyddssystem. Att göra det på ett sånt känsligt ställe som ändtarmen är dumdristigt, och ökar dessutom risker för smittpridning av könssjukdomar och andra fina infektioner det är ökad risk för under analsex. Detta gäller både den som penetreras samt den som penetrerar det sönderspolade arslet.

Man ska däremot använda kondom.
Citera
2011-12-15, 19:38
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BornToWin
Shaa boiz.

Nu är de såhär att jag och min flickvän har planerat att ha sex analt i helgen, genom röven alltså. Dock har vi båda hört vidriga historier om baksug, och därför undrar vi om vi verkligen bör pröva detta eller om det kommer att sluta med mig nersprutad i hennes bajs.

Så, mina vänner och kamrater, följeslagare och kompanjoner, hur ska vi göra? Ska vi skita i risken för baksug och bara köra, eller ska vi skippa analt sex?
Hehehehe. Det där är bara myter. Visst, skippa analt om hon är lös i magen, annars är risken obefintlig. Var dock beredd på att kuken kan lukta lite skumt när du vaskar av den i handfatet efteråt, men det är det oftast värt!
Citera
2011-12-16, 09:13
Medlem
blacklavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorAnna
Nej, man ska inte göra lavemang inför analsex. Det är bara dumheter som vissa bajsfobiker håller på med för att de inbillar sig att det är bra och fräscht. Lavemang är skadligt för kroppen och ska alltså inte göras mer än brukligt. Om du är FÖRSTOPPAD kan du göra lavemang, men du ska aldrig annars göra det. Det slöar till all naturlig muskulatur i tarmen och förstör tömningsförmågan. Och ja - Det påverkar kroppen negativt i flera dagar (ibland en och en halv vecka) efter bara ett enda. Att göra det oftare leder nästan alltid till allvarligare tömningsproblem, och du behöver börja köra lavemang oftare. Det är bara dumt att hålla på med.

De direkt SKADLIGA och OBEHAGLIGA faktorerna med lavemang inför analsex:

1. Det torkar ut ändtarmen och ökar risken för slitningar vilket kan ge infektioner.
2. Det torkar ut slemhinnan, vilket ökar risken att ringmuskeln skadas och du får hemorroider.
3. Lavemang innan analsex ÖKAR risken för baksug då en viss mängd av vattnet alltid håller sig kvar en längre period och ny avföring alltis släpps från tjocktarmen in i ändtarmen, när detta mixas med vattnet som inte tagit sig ut blir det - trala - diarré! Och då blir det baksug.

I bajsporrfilm med folk som tänder på baksug så är det vad man gör innan för att få till det. Så ett jävla dåligt tips, må jag säga.

Man ska inte hålla på och spruta allt rent hela tiden. Man rensar bort kroppens naturliga fukt och skyddssystem. Att göra det på ett sånt känsligt ställe som ändtarmen är dumdristigt, och ökar dessutom risker för smittpridning av könssjukdomar och andra fina infektioner det är ökad risk för under analsex. Detta gäller både den som penetreras samt den som penetrerar det sönderspolade arslet.

Man ska däremot använda kondom.

I stand corrected.
Tar till mig visdomsorden och beklagar min egen okunskap.
Citera
2011-12-16, 09:21
Medlem
muttis avatar
9/10 ggr blir det baksug, håll er till badkaret!
Citera
2011-12-16, 09:35
Bannlyst
en riktigt tränad flicka som gillar få den i prutten/afrika/2:an brukar ju oftast förlägga sina ätschema efter detta. med frdel ska inte tjejen äta ngt kvällen innan om du ska ha det på morgonen, osv, ...maten får inte ha hunnit bli bajs,

hur lång tid det tar är nog varierande men räkna med 6-12 timmar,
Citera
2011-12-16, 15:36
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Baksug har jag aldrig varit med om. Sist var hon fräsch som en nyponros, åtminstone så långt min FB-korv räckte. Jag har varit med om att små bitar av bajs följt med ut men i fast form (ja, hon fick städa upp efter sig).
Citera
2011-12-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BornToWin
Shaa boiz.

Nu är de såhär att jag och min flickvän har planerat att ha sex analt i helgen, genom röven alltså. Dock har vi båda hört vidriga historier om baksug, och därför undrar vi om vi verkligen bör pröva detta eller om det kommer att sluta med mig nersprutad i hennes bajs.

Så, mina vänner och kamrater, följeslagare och kompanjoner, hur ska vi göra? Ska vi skita i risken för baksug och bara köra, eller ska vi skippa analt sex?

Hur har man annars analsex?

Kör bara!
Citera
2011-12-16, 22:32
Medlem
handtralalas avatar
Till TS: Ja, det finns en risk att du får bajs på kuken när du knullar någon i stjärten. Det har hänt mig vid några tillfällen. Inte speciellt trevligt, men inte döden heller, och inte heller särskilt vanligt. Ha det i bakhuvudet att det KAN hända, en kalkylerad risk helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av frallans
Hur har man annars analsex?

Kör bara!

Fast egentligen, genom röven låter ganska brutalt, ska den komma ut på framsidan då eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in