2011-12-15, 03:17
Medlem
PinniPucks avatar
Jag tycker det är lite smått pinsamt att fråga eller be om hjälp över sex men jag vet seriöst inte vad jag ska göra!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 2 år, vi har haft sex självklart..
Ingen tvekan om det men, jag vågar bla inte komma..

Jag låter alltid honom komma och sen så säger jag att det är lugnt, vi behöver inte fortsätta..
Och han frågar: är det säkert?
Och såklart så säger jag ju ja, vad ska man annars göra? För så fort killen kommer slaknar den ju?

Jag vet, jag borde skylla mej själv eftersom jag sa ja och blablabla.. Men visst jag njuter av sex men jag vågar inte komma hur mycket än jag tycker att jag slappnar av..

Samma sak om vi har förspel, det slutar alltid med att jag runkar av honom gladeligen!
Och sen är allt normalt igen, kiss and hugs!

Jag vågar inte säga vad jag vill..

Någon annan som har varit med om det?
Visst tycker jag om att runka av honom, se honom njuta men jag vill gärna fortsätta framåt och inte stå kvar på samma moment om ni förstår vad jag menar..
Citera
2011-12-15, 06:15
Medlem
Kurukutakitokas avatar
Varför vågar du inte komma?
Ni har varit ihop i snart 2 år säger du, då måste ni ju känna varandra ganska bra.

Jag var så när jag var yngre. Vågade inte riktigt komma och tyckte det var lugnt om iaf han kom.
Men idag är jag mer egoist. Det handlar om min njutning och att jag ska komma också.
Du måste försöka börja våga. Friskt vågat, hälften vunnet liksom. Vad är det värsta som kan hända?
Jag tror din kille skulle älska att se dig komma, det är min erfarenhet av det hela.
Sluta tänk så mkt, låt det bara komma naturligt. Det gjorde jag och sen jag slutade tänka och verkligen slappnade av och lät killen jobba lite så.... voilà, idag vågar jag det mesta =)

Hoppas det löser sig för dig!
Citera
2011-12-15, 13:45
Medlem
DoktorAnnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinniPuck
Jag tycker det är lite smått pinsamt att fråga eller be om hjälp över sex men jag vet seriöst inte vad jag ska göra!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 2 år, vi har haft sex självklart..
Ingen tvekan om det men, jag vågar bla inte komma..

Jag låter alltid honom komma och sen så säger jag att det är lugnt, vi behöver inte fortsätta..
Och han frågar: är det säkert?
Och såklart så säger jag ju ja, vad ska man annars göra? För så fort killen kommer slaknar den ju?

Jag vet, jag borde skylla mej själv eftersom jag sa ja och blablabla.. Men visst jag njuter av sex men jag vågar inte komma hur mycket än jag tycker att jag slappnar av..

Samma sak om vi har förspel, det slutar alltid med att jag runkar av honom gladeligen!
Och sen är allt normalt igen, kiss and hugs!

Jag vågar inte säga vad jag vill..

Någon annan som har varit med om det?
Visst tycker jag om att runka av honom, se honom njuta men jag vill gärna fortsätta framåt och inte stå kvar på samma moment om ni förstår vad jag menar..

Okej, shit, ett år gammal post men det här är ett vanligt problem so here goes:

Om man inte vågar uttrycka sina önskemål i sängen så är det av stor vikt att man lär sig bli bekväm med att kommunicera ut sina önskemål. För de flesta är det lättast att börja öva detta i skrift/telefon och inte rakt till personens ansikte.

Men alltså, ärligt talat så tror jag att din kille vill att du ska ha det skönt, men jag tror inte att han heller vet hur han ska ta upp det utan att han ska få dig att känna dig pressad, så han väntar nog på att du ska säga något för att han tänker att det är bekvämare för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in