Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-12-14, 20:14
Medlem
nu är det så att syrran har en Macbook. ( vet inte vilken modell) men hennes problem är iallafall att så fort hon sätter igång den så svartnar den efter ett par sekunder. är det någon som har varit med om något liknande eller har tips på hur vi ska fixa detta?

tack på förhand!

(mod får flytta tråden om den är felplacerad, isf ber jag om ursäkt)
Citera
2011-12-14, 20:16
Medlem
tzjs avatar
Dör den helt, eller är det bara skärmen som svartnar?
Citera
2011-12-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Dör den helt, eller är det bara skärmen som svartnar?

Det är bara skärmen som svartnar, och för att sedan få igång den igen måste man fälla ner skärmen helt och sedan fälla upp den igen. Efter ett par sekunder slocknar skärmen igen.
Citera
2011-12-14, 21:48
Medlem
SirKnasens avatar
Om du lyser med en stark lampa på skärmen när den slocknat kan du se något då som appleloggan under uppstart, dockan i nederkant efter OSX har laddats?
Är det en lite äldre MacBook med batteri i botten som man själv enkelt kan ta ur datorn?
Citera
2011-12-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirKnasen
Om du lyser med en stark lampa på skärmen när den slocknat kan du se något då som appleloggan under uppstart, dockan i nederkant efter OSX har laddats?
Är det en lite äldre MacBook med batteri i botten som man själv enkelt kan ta ur datorn?

det kan jag ta reda på till imorgon. är inte på samma adress som min syster
Citera
2011-12-15, 20:37
Medlem
Nu har jag fått reda på att efter den har startat upp igen så står det "är du säker på att du vill avsluta?"

vad kan det vara för fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in