Okej nu är det såhär. Det är JÄVLIGT vanligt att människor (speciellt killar) inte känner sig redo för seriöst förhållande förrän rätt sent. Men det är jävligt dåligt att göra slut med tjejen om du nu verkligen är kär i henne bara för att få stoppa in kuken i ett annat hål, det är egentligen inte värt det. Känner många som varit i din sits, som gjort slut, knullat runt och sedan insett att det inte var det de ville ha - utan det var partnern de gjorde slut med som de verkligen ville ha.
Felet med denna tråden är att alla skriver ungefär att du ska göra slut, och du verkar med tycka du ska göra slut för att få ligga runt. Men älskar tjejen dig så mycket som hon verkar göra och du henne så ska du kunna prata med henne om detta, men gör det för guds skull på ett fint sätt. Hade min kille kännt sådär så hade jag frågat vad vi kan göra åt det och föreslå att testa massa nya saker. Din flickvän kanske känner liknande och nappar direkt och föreslår att ni ska gå på swinger-klubb, trekant eller liknande. Eller att ni båda ska ta en dag då ni får knulla hur mycket ni vill med andra men att ni dagen efter kommer tillbaka till varandra.
Skulle du göra slut med henne nu och sen knulla andra så tror jag du skulle ångra dig (om du nu har känslor för tjejen). För tjejerna på krogen är inte mycket bättre kan jag lova. Du får säkert hem antingen en fet tjej, en med mens eller en riktigt psykogirl som biter när hon suger av dig därifrån. Visst du kan säkert få en riktigt sexbomb med, men det kan ta tid. Och tills dess kan du få riktig sexbrist och då lär du ångra att du inte pratade med din flickvän. Kanske blir samtalet ett ljus som går upp för din flickvän, så att hon börjar kanske köpa sexigare underkläder som gör att hon ser smalare ut, börjar äta mer nyttigt eller träna (följ gärna med henne och peppa). Eller att hon testar och gör nya saker i sängen som får din kuk att stå upp såfort du ser henne nästa gång.
Du kan tyvärr inte få det särskillt nice om du inte är ärlig med henne. Och ett liv med att knulla runt tjejer när du egentligen hittat en drömtjej.. det är väl kanske inte det man ska sträva efter, det lär du märka.
Tänk på det bara.
Sorry för lång text.
Senast redigerad av Mikk0 2011-12-19 kl. 21:03.