2011-12-13, 20:32
Bannlyst
Varför finns inte monarki på flashback, det är ju en rejält stor egen avdelning annars?
Skulle skriva något fult om kungen, men hittade inte var.
Citera
2011-12-13, 20:36
Medlem
eXtremos avatar
Just för att du inte skall skriva någonting "elakt" om kungen, alla revolutionära krafter som finns numera, försöker omstörta statsskicket och starta revolution...

Citera
2011-12-13, 20:41
Bannlyst
Visst, men servern ligger ju inte i Sverige, därför får utländsk press skriva sådant som svensk inte får om kungen.
Vilket den även gör.
I och för sig skriver den på ett annat språk, men det kan inte ha någon betydelse.
Man kan ju inte bli tvingad att se upp till "våran" kung om man inte tycker han förtjänar det.
Oskar II har jag inget emot, eftersom han var den siste som blev krönt.
Våran där emot, gick med bordsdam i stället för sin, eller ska jag säga "våran" drottning silvia.
Vilket en krönt kung inte skulle komma på tanken att göra, och därmed visar "våran" att han inte förtjänar titeln höghet, eftersom det var ett lågt beteende som man inte kan förvänta sej av en krönt kung.
Nu är ju "våran" inte krönt i och för sig, och på något vis är han ändå konung.
Men inte så hög som jag hade hoppats på, och därmed inte bättre än någon annan.
Senast redigerad av Gamlerunke 2011-12-13 kl. 20:48.
Citera
2011-12-13, 20:47
Medlem
epost72s avatar
Du funderade aldrig på att öppna spoilern?
Citera
2011-12-13, 20:49
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlerunke
Visst, men servern ligger ju inte i Sverige, därför får utländsk press skriva sådant som svensk inte får om kungen.
Vilket den även gör.
I och för sig skriver den på ett annat språk, men det kan inte ha någon betydelse.
Man kan ju inte bli tvingad att se upp till "våran" kung om man inte tycker han förtjänar det.
Oskar II har jag inget emot, eftersom han var den siste som blev krönt.
Våran där emot, gick med bordsdam i stället för sin, eller ska jag säga "våran" drottning silvia.
Vilket en krönt kung inte skulle komma på tanken att göra, och därmed visar "våran" att han inte förtjänar titeln höghet, eftersom det var ett lågt beteende som man inte kan förvänta sej av en krönt kung.
Nu är ju "våran" inte krönt i och för sig, och på något vis är han ändå konung.
Men inte så hög som jag hade hoppats på, och därmed inte bättre än någon annan.

Herregud, servern kan stå i Sverige och man kan kasta skit på kungen i alla fall. Råder press- och yttrandefrihet.
Citera
2011-12-13, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du funderade aldrig på att öppna spoilern?

Ok, lägger över mina klagomål på kungen dit.
Citera
2011-12-13, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Herregud, servern kan stå i Sverige och man kan kasta skit på kungen i alla fall. Råder press- och yttrandefrihet.

Undantaget är kungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in