Just för att du inte skall skriva någonting "elakt" om kungen, alla revolutionära krafter som finns numera, försöker omstörta statsskicket och starta revolution...
Visst, men servern ligger ju inte i Sverige, därför får utländsk press skriva sådant som svensk inte får om kungen.
Vilket den även gör.
I och för sig skriver den på ett annat språk, men det kan inte ha någon betydelse.
Man kan ju inte bli tvingad att se upp till "våran" kung om man inte tycker han förtjänar det.
Oskar II har jag inget emot, eftersom han var den siste som blev krönt.
Våran där emot, gick med bordsdam i stället för sin, eller ska jag säga "våran" drottning silvia.
Vilket en krönt kung inte skulle komma på tanken att göra, och därmed visar "våran" att han inte förtjänar titeln höghet, eftersom det var ett lågt beteende som man inte kan förvänta sej av en krönt kung.
Nu är ju "våran" inte krönt i och för sig, och på något vis är han ändå konung.
Men inte så hög som jag hade hoppats på, och därmed inte bättre än någon annan.
Senast redigerad av Gamlerunke 2011-12-13 kl. 20:48.
Visst, men servern ligger ju inte i Sverige, därför får utländsk press skriva sådant som svensk inte får om kungen.
Vilket den även gör.
I och för sig skriver den på ett annat språk, men det kan inte ha någon betydelse.
Man kan ju inte bli tvingad att se upp till "våran" kung om man inte tycker han förtjänar det.
Oskar II har jag inget emot, eftersom han var den siste som blev krönt.
Våran där emot, gick med bordsdam i stället för sin, eller ska jag säga "våran" drottning silvia.
Vilket en krönt kung inte skulle komma på tanken att göra, och därmed visar "våran" att han inte förtjänar titeln höghet, eftersom det var ett lågt beteende som man inte kan förvänta sej av en krönt kung.
Nu är ju "våran" inte krönt i och för sig, och på något vis är han ändå konung.
Men inte så hög som jag hade hoppats på, och därmed inte bättre än någon annan.
Herregud, servern kan stå i Sverige och man kan kasta skit på kungen i alla fall. Råder press- och yttrandefrihet.