2011-12-12, 11:28
Medlem
Medicinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperfly
Ja det har hänt förr. Kanske 1-2 gång per år sedan 10 års ålder. Kissade faktiskt en timme innan jag la mig igår.
Om det är återkommande är det nog inget som slutar av sig självt. Gå till Vårdcentralen och fråga om det finns hjälp.
Kanske något sånt här? => http://www.youtube.com/watch?v=lXU4O9Fi8Is
Citera
2011-12-12, 12:03
Medlem
Drömde en gång att jag var o simmade i en simhall. Plötsligt vart jag kissnödig och bestämde mig för att kissa i bassängen, när jag vaknade hade jag kissat på mig
Citera
2011-12-12, 12:03
Medlem
Gymmes avatar
Hänt mig med. Drömde något liknande, var relaterat till en toalett.
Kände ångest den veckan, kissade innan läggdags och när jag vaknade var jag rädd för att det hade hän igen. Det är lugnt, sånt händer någongång.
Citera
2011-12-12, 12:04
Medlem
BuzzBeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Det finns madrasskydd i olika kvaliteter. Kostad från 70:- och flera hundralappar. Skaffa ett som står emot väta. Billigare med ett sådant än en ny bäddmadrass.
Köper du ett billigt kan du också köpa en meter plastad frotté och tråckla fast på undersidan så blir det vattentätt.
Så kan du sova tryggt.
På så här sätt kan du ju redan nu skydda så madrassfläcken inte syns - till nästa gång du köper ny.

Händelsen är ofta kopplad till just drömmar att man tror man är på toa.

Ska en 28-åring gå och tjacka pisskydd?
Fan, hoppas du redan träffat en brud, annars är du körd.
Tänk om han skulle få hem en i sängen, och så prasslar pisskyddet. Fy fan alltså.
Citera
2011-12-12, 12:09
Medlem
ahahah TS du kan vara lugnt eftersom du både kan pissa i en heltimme och suger ut pisset från din säng så borde du ju ha 2 st olika världsrekord där sök in till guiness rekordbok
Citera
2011-12-12, 12:15
Medlem
Ozmeisters avatar
Japp, drömde att jag satt på toa och pissade, sedan vaknade jag med piss i hela sängen. Bodde hemma vid tillfället, var 19 tror jag. Extremt pinsamt att behöva nämna det hela morgonen därpå.

Efter det pissar jag vid minsta lilla tryck innan läggdags.
Citera
2011-12-12, 12:34
Medlem
xtaziums avatar
Har hänt mig med.
Drömde att jag stod framför toaletten och tveka på om jag skulle pissa.. Var inte säker på om jag drömde eller om jag var vaken.. Så jag bestämde mig för att pissa.. Sen vaknar jag av att det är blött och varmt i sängen..
Det värsta var nog att man flickvän låg ett par centimeter ifrån mig och sov.. Jag flög upp som aldrig förr och börja hetsa och byta lakan och hon undrade vad som stod på.. Jag kunde inte svara, men när hon såg att de var blött i sängen vek hon sig dubbelt av skratt.. Jag skämdes som aldrig förr...

Sen dess har jag ibland börjat "dubbelkollat" så att jag är vaken när jag ska pissa
Citera
2011-12-12, 12:44
Medlem
KidStones avatar
Tror egentligen lösningen för dig är att pissa närmare tidpunkten för läggdags. Vissa har kanske en tunnare gräns mellan vad som görs i drömmen kontra verkligheten.

OT . Själv har jag på fyllan lyckats marinera lådan i min tv-bänk med piss.
Citera
2011-12-12, 12:56
Medlem
LemPicas avatar
Jag drömmer väldigt ofta att jag är kissnödig och går på toaletten, men det har aldrig hänt (hittills) att jag kissat ner mej.
När jag drömmer sådana drömmar återupprepas den tills jag vaknar och då är jag alltid sanslöst kissnödig.

Hoppas verkligen inte jag kissar ner mej någon gång
Citera
2011-12-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xram
Bara jag som tyckte ordvalet var hysteriskt roligt?

OnT: Haft liknande upplevelser, dock skulle jag i drömmen spotta ut ett tuggummi men vaknade abrupt av att kudden var full med saliv.

Har drömt samma grej! Skulle spotta i drömmen, vaknade av att jag sölat ner halva ansiktet. Låg på rygg så det kom liksom ingenstans än upp, och ner igen...

OnT: Aldrig pissat ner mig, brukar alltid se till att det är tomt innan jag går och lägger mig. Är jag det minsta nödig ligger jag och vrider och vänder på mig och stör mig på att jag behöver gå men är för trött för att gå upp. Vaknar då på morgonen med ett extremt jävla tryck och måste akutpissa (är en sån som aldrig vaknar mitt i natten av att jag behöver pissa).
Senast redigerad av kungmelvins 2011-12-12 kl. 13:03.
Citera
2011-12-12, 13:03
Medlem
Du vet väll att det finns vuxen blöjor

Shit happens har spytt i sömnen fast då var jag rejält packad vaknade upp i min egen spya och det var spya på sängen väggen och golvet. Tur att man brukar sova på mage annars kunde man varit död nu
Citera
2011-12-12, 13:09
Medlem
swagbitchess avatar
Ja när jag var vid 7års åldern så hände det ofta att jag pinka ner mig i sömnen, gick till doktorn fick några piller (kommer inte ihåg vad de hette) som jag skulle äta innan läggdags. Efter det så vart det bättre och jag kunde vakna i en torr säng!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in