2011-12-12, 01:43
Medlem
Goblines avatar
Har gått på en swingersklubb med en kille för hundra år sedan men är idag rätt dåligt uppdaterad. Gissningsvis finns par i hjärter kvar? Hursom, det jag undrar är om man kan besöka klubbarna som ensam tjej? Voyeristen i mig är lite sugen.. (nu pratar jag om kring Sthlm)

Eller finns det någon annat ställe man kan gå till och kika lite?
Citera
2011-12-12, 01:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Som tjej så borde det inte vara något problem att dyka upp ensam.. Hade vart en helt annan historia ifall om du hade varit en kille!
Citera
2011-12-12, 01:47
Medlem
Elofzons avatar
Jag följer dig gärna med på klubben så kan vi låtsas att vi är ett par?=)
Citera
2011-12-12, 01:49
Medlem
Goblines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofzon
Jag följer dig gärna med på klubben så kan vi låtsas att vi är ett par?=)

Haha. Vilka klubbar finns det? Vet du?
Citera
2011-12-12, 01:53
Medlem
Elofzons avatar
Ska jag va helt ärlig så känner jag inte till en enda renodlad swingers-klubb i sthlm...vad är det du söker först och främst?
Citera
2011-12-12, 02:02
Medlem
Goblines avatar
Citat:
Ska jag va helt ärlig så känner jag inte till en enda renodlad swingers-klubb i sthlm...vad är det du söker först och främst?

Först och främst vill jag se på men inte aktivt delta. Helst något ställe som håller lite kvalité.
Citera
2011-12-12, 02:15
Medlem
Elofzons avatar
Ok...bör ju finnas nåt ställe som håller kvalite i vår huvudstad...men har tyvärr ingen aning om vilka...är du singel?
I såna fall...varför bara se på?
Citera
2011-12-12, 02:21
Medlem
Goblines avatar
Citat:
Ok...bör ju finnas nåt ställe som håller kvalite i vår huvudstad...men har tyvärr ingen aning om vilka...är du singel?
I såna fall...varför bara se på?

Ligga kan jag göra när jag vill. Alla har vi våra böjelser, inte sant?
Tänkte om det fanns fler som gillar voyerism och hade tips. Gå hem till något par känns lite för privat.
Citera
2011-12-12, 13:41
Medlem
Roxanas avatar
Swingersklubb:

http://www.pih.se/

Så ja, Par i Hjärter finns kvar.
Citera
2011-12-12, 16:01
Medlem
Goblines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Swingersklubb:

http://www.pih.se/

Så ja, Par i Hjärter finns kvar.

Tack! Men... såg du priserna? Sen hittade jag ingen info om att man som tjej kan komma själv.
Citera
2011-12-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gobline
Tack! Men... såg du priserna? Sen hittade jag ingen info om att man som tjej kan komma själv.
Det står att man måste komma som par, men du nämnde ju att du hade lätt att få ligga. Finns det ingen du kan ta med dig?
Citera
2011-12-12, 16:56
Medlem
Goblines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVibe
Det står att man måste komma som par, men du nämnde ju att du hade lätt att få ligga. Finns det ingen du kan ta med dig?

Jo, nog kan jag få med mig någon men är mest sugen på att gå själv. Dock verkar det som att man måste vara par, iaf på PiH. Ska testa och maila dom och fråga..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in