Ja det är ingen skillnad om man blir avstängd eller begär det själv.
Skapar man ett nytt konto utan att först bli beviljad amnesti så bryter det mot regel 1.07
Nu är iofs reglerna om amnesti under ändring men principen är densamma, Amnesti upphör!
Senast redigerad av .ZoeJane. 2011-12-11 kl. 23:50.
Man kan ju söka tillbaka efter 6 månader. Och om man kommer på att man vill tillbaka till flashback så tror jag inte att det är något svårt beslut av mod egentligen.
Men vadå, så om jag blir avstängd så måste jag först snacka med mod om jag får komma tillbaka med mitt gamla account innan jag skapar ett nytt, annars har jag brutit mot regel 1.07?
Ja det är ingen skillnad om man blir avstängd eller begär det själv.
Skapar man ett nytt konto utan att först bli beviljad amnesti så bryter det mot regel 1.07
Nu är iofs reglerna om amnesti under ändring men principen är densamma, Amnesti upphör!
Men vadå, så om jag blir avstängd så måste jag först snacka med mod om jag får komma tillbaka med mitt gamla account innan jag skapar ett nytt, annars har jag brutit mot regel 1.07?
Om du är avstängd eller bannlyst får du inte återkomma med ett annat konto under denna period annat än för att kontakt med moderator/admin om avstängningen/bannlysningen. Du är välkommen tillbaka till flashback när tiden för din avstängning har gått ut.