2011-12-11, 20:44
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Jag lider av svåra samvetskval. Jag har flera gånger i trappuppgången träffat en nyinflyttad kurdisk donna, hon brukar vara snyggt sminkad och när det är bättre väder har hon kort kjol och mörka strumpor. Hon har även stora bröst och de syns rätt bra eftersom hon har kläder som framhäver hennes kurvor. Hon hälsar alltid på mig, och en gång när vi träffades nere i tvättstugan frågade hon mig om hjälp med en maskin. Jag hjälpte henne och hon sa att hon skulle hjälpa mig, så hon vek ihop in tvätt åt mig och la ner den i min tvättkorg. Sen frågade hon om jag hade flickvän, och jag sa ja.

Men hon fortsätter stöta på mig, hon flörtar och tar gärna min hand när vi står i hissen och pratar. Ibland har hon frågat mig om jag vill komma och hälsa på henne, hon sa att jag skulle få mat och att hon skulle göra allt för att jag skulle må som en kung (med en sexig blinkning på ögat).

Jag är en övertygad rasist som lever ihop med en typisk svensk tjej, mitt mål är att få vita barn och säkra mitt folks framtid. Men samtidigt så är min tjej en rätt grådaskig trött och platt personlighet, hon sitter mest och äter chips eller pratar med sina kompisar. Jag saknar gnistan. Redan igår kom jag på mig själv att fantisera om kurdtjejen när jag satte på min tjej bakifrån.

Jag slits mellan min passion för denna spännande tjej och plikten och lojaliteten mot mitt eget folk.

Vad bör jag göra?

Väljer jag att vara otrogen kommer jag troligen aldrig mer kunna se mina politiska kamrater i ögonen. Väljer jag att vara trogen går jag miste om världens puma - en tjej som är het på mig!!
Senast redigerad av HugoStieglitz 2011-12-11 kl. 20:47.
Citera
2011-12-11, 20:52
Medlem
jugge.crews avatar
tänk inte med kuken, men om du måste kan du vara diskret så din flickvän inte upptäcker det
Citera
2011-12-11, 20:52
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
kurdisk donna
hon vek ihop in tvätt åt mig och la ner den i min tvättkorg
hon sa att jag skulle få mat och att hon skulle göra allt för att jag skulle må som en kung.

typisk svensk tjej
grådaskig trött och platt personlighet, hon sitter mest och äter chips eller pratar med sina kompisar.
jag saknar gnistan.

Vad bör jag göra?

Väljer jag att vara otrogen kommer jag troligen aldrig mer kunna se mina politiska kamrater i ögonen. Väljer jag att vara trogen går jag miste om världens puma - en tjej som är het på mig!!
Ja du, hur vill du att din framtida tjej/fru ska vara egentligen? Jag har redan fetmarkerat svaren så det är bara o bestämma sig, ska dina "politiska kamrater" påverka din framtid? ja då ser du hur ditt liv med den svenska tjejen ser ut eller så väljer du den kurdiska och då tror jag knappast du kommer behöva dina kamrater

Kort o gott: välj kurden och hon kommer ta hand om dig väl livet ut eller välj svensken för att behålla dina "kamrater" och då kan du nog glömma att hon står och tvättar dina skitiga kallingar och lagar mat åt dig i resten av livet... Just sayin.
Citera
2011-12-11, 20:54
Medlem
Sockermissbrukares avatar
haha gud straffar dig hårt för din rasistiska syn jag hade ju varit inne hos henne på fem röda. Hon försöker locka in dig till hennes klan. Once your in, you never come out. Håll dig till din flickvän du
Citera
2011-12-11, 21:02
Moderator
Lobengulas avatar
Inte mycket I&I här. Vi testar Relationer & Samlevnad.

I&I => R&S

/mod
Citera
2011-12-11, 21:13
Medlem
linkolas avatar
...och dina rasistiska partikamrater... när de åker på grabbsemester till Thailand, så raggar de bara på vita tjejer, eller?
Citera
2011-12-11, 21:35
Medlem
Tro mig, du sviker inte ditt folk bara för att du har en skön stund med denna brud. Du måste ju inte gifta dig med henne och skaffa massa barn direkt eller ifall det är det du oroar dig för? Ha lite skoj med henne och när ni båda känner att det är slut kan ni ju gå vidare. Inget mer med det.

För övrigt finns det i grund och botten ingen skillnad mellan svenskar och "invandrare" mer än att vi har bott i Sverige lite längre och ibland tänker på ett annat sätt. Tänk inte på henne som av en annan ras. Hon kommer bara från en plats som någon ritat på en karta, och du från en annan..

Låter som att du borde göra slut med din tjej.. Vad är viktigast; att du har vita barn eller att du är lycklig?
Citera
2011-12-11, 21:42
Medlem
Se det från den ljusa sidan, ju fler mentala kalhyggen som trivs med grå och tråkiga tjejer desto fler kurdiska sexbomber till oss andra.
Citera
2011-12-11, 22:22
Medlem
Arzs avatar
Underbart att du omvänt och vänt ryggen åt ett förlegat synsätt på vår värld!
Lämna din tjej som du verkar vara aningen trött på, om du sedan vänder dig till kurdtjejen eller någon annan när du blir kåt eller kärlekskrank det spelar ingen roll.

Om du försöker något med kurdtjejen kan jag lova dig en väldigt skön åktur och ett roligt fartfyllt liv tillsammans! Go for it!

Jag håller de kurdiska tjejerna mycket högt som brukar inneha otroligt fina former och så länge näsan inte är av storlek större så har många även finfina ansikten!
Citera
2011-12-11, 22:35
Medlem
Hoylers avatar
varför får jag inte dessa chanser?

den första som kommer med en bra anledning till detta..!

Du är i ett förhållande. thats all. gör slut först.

Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag slits mellan min passion för denna spännande tjej och plikten och lojaliteten mot mitt eget folk.

haha, herre jisses..
Senast redigerad av Hoyler 2011-12-11 kl. 22:38.
Citera
2011-12-11, 22:44
Medlem
Jag förstår mig inte på människor ibland. Ena stunden är det --> have fun eller you only live once- mentaliteten ändå väljer Ts att leva olyckligt( som man får intrycket av från din beskrivning av din flickvän). "vill inte svika mitt folk och mina partikamrater" är argumentet som står mellan honom och, enligt Ts, en sexig kurd....

Det spelar ingen roll om du väljer kurden eller inte, men lämna din flickvän om du inte tycker om att vara med henne. Kurdiska flickor är förövrigt väldigt fina!
Citera
2011-12-11, 23:13
Medlem
Tänk med skallen, var trogen mot din tjej. Eller gör slut med din tjej först var sedan med kurden och riskera att hon efter ett tag förändras till det sämre eller kanske hennes familj hälsar på om inte annat så blir ungarna något annat än vita. Är du bara ute efter att knulla henne eller något mer seriöst, varför tror du att hon som verkar vara ganska villig skulle nöja sig med dig och inte göra likadant mot andra killar efter ett tag bara en tanke. Röstar på den svenska tjejen helt klart lugnt problemfritt val.

Om du inte har världens dubbelmoral så skulle du även gilla om det var ombytta roller och din nuvarande tjej gjorde likadant med en kurd kille. Som var på henne och flörtade och var äventyrlig till skillnad från sin svenska tråkiga kille eller .........
Senast redigerad av real beginner 2011-12-11 kl. 23:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in