2012-06-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit
Mörkermän? Så då handlar det inte om ras utan hudfärg? Alltså lyssna nu, jag är kurd, vi är arier.. För du skriv förrut att du var rasist och vi har samma ras men enligt dig får ju inte kurder vara här eller hur?.. Är du inte det längre utan att du bara hatar "mörka människor"? Du förstår hur dumt det låter. Tyvärr så måste jag också säga att Sveriges ekonomi hade kollapsat utan invandringen..

Bara för att du säger det behöver det inte finnas någon sanning i det. Bara så du vet.

Men lite sanning finns det faktiskt, för när greker, finnar och juggar flyttade hit kom dem för att arbeta, de läste inte guideböcker på sina egna språk om hur man lurar Sverige och vårat generösa system. Det var inte första gången de åkte bil, rulltrappa eller spolade i toaletten. Idag importerar vi folk från världens minst utvecklade delar i hopp om att de ska lyfta upp våran välutvecklade civilisation och även bära den på sina axlar. Vad fan tror man då? Vi hade klarat oss utan alla araber och negrer. Gott och väl. Massa inavlade, krigsskadade, klanförbundna folkslag med hederskomplex är ingenting som hör hit och det är på god tid att vi gör oss av med denna tumör innan den har lyckats infektera hela vårat land.

Du är arab. Jag gillar inte dig för att du är just arab. Jag är ledsen att ditt folk inte lever i samma tidsålder som mitt folk men hade ni gjort det hade jag kanske haft ett öppnare sinne. Jag gillar inte det ni för med er och jag generaliserar för att det är så vi människor fungerar. Blir du stucken av en geting aktar du dig för _alla_ getingar sen eller hur? Så spela inte dum generalisering äger och fördomar stämmer 9 av 10 gånger. Så vad fan vill ni egentligen? Kommer ni hit med en mästerlig plan om att slappa sönder vårat land tills alla har dragit och endast råttorna trivs, då tar ni över och börjar stena era kvinnor och barn igen? Trevlig mästerplan.
Senast redigerad av Istidraj 2012-06-25 kl. 14:41.
Citera
2012-06-25, 15:34
Medlem
Väldigt bra trådstart. Ska ta och läsa den mer ingående när jag har tid. Ett tips för unga grabbar som ännu inte fyllt 30 (är själv 18) är att börja styrketräna och köra någon form av fysisksport eller så. Detta är självklart bra för olika skäl. Man får t.ex. mer respekt (eftersom folk inte vågar "jiddra" med en) och man har större chans att klara sig ur en större konflikt.

Själv ska jag även göra Lumpen aka GMU för att lära mig självförsvar och självklart för att försvara vårat land från inkräktare. Ta mig inte fel, jag är ingen sådan där vapennazi utan vill bara göra min plikt och få mer livserfarenhet. Dessutom tror jag man mognar på ett helt annat sätt om man gör GMU.

/Danne.
Citera
2012-06-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gentleman
Haha, fan vad fattigt. Civilisationen har sjunkit rätt djupt när det finns vita luffare som tänker som du: att man av någon anledning behöver utlänningar för att ha avlopp eller att nån pygmé "uppfann" elektricitet.

Ok, ta och gör en inventering i ditt hem var saker kommer ifrån och var de är tillverkade. Allt: Handdukar, cyklar, asfalten på uppfarten, möbler, din tandborste, telefoner, datorer - kort sagt allt. Släng sedan ut allt som inte vita står bakom, för om du ska leva av din omvärld och samtidigt lalla omkring och tro att du inte behöver den och att vita står över andra, då få får du ju också omedelbart avglobalisera ditt liv och börja leva som du lär, annars är du bara en patetiskt hycklare som saknar verklighetsförankring. Fattigare än så blir det nog inte...
Citera
2012-06-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonEssen
Nu förstår jag inte vad du yrar om? Det är vita som uppfunnit allt det du säger?!? är du en neger? ingen annan kan väl vara så jävla korkad?

Sen uppfann ingen elektriciteten utan man upptäckte den!

En Europe hittade den form av elektricitet vi har här i Europa idag:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

En amerikan hittade deras form de har idag:
Benjamin Franklin

Alexander Graham Bell uppfann telefonen

Jag vet inte varför jag svarar på dina sinnesvaga neger inlägg, då de är som tagna ur en sagobok, om du tror att du ska provocera mig med din okunskap så har du fel, jag förväntar mig inget annat av en negroid skithög

Tyvärr grabben, jag är vit som krita. Det här blir dock mitt sista inlägg till dig, eftersom du helt enkelt är för korkad för att ödsla energi på. Eftersom du inte ens har lärt dig att inte särskriva, låt oss börja med vanlig läsförståelse: När någon radar upp en rad olika saker och sedan säger att dessa är "uppfunna, konstruerade och byggda av folk från andra kulturer än din egen", så talar denne i allmänna termer. Elektriciteten är upptäckt, inte uppfunnen, men en ändlös rad av konstruktioner är framtagna över hela världen för att kunna använda sig av just electricitet.

Nikola Tesla som du nämner, var en amerikan född i Smiljan (dagens Kroatien). Alltså en invandrare.

Din omvärld är sprängfylld av produkter skapade av, byggda av, uppfunna samt vidareutvecklade av folk från alla världens hörn. Eftersom du verkar ha sovit bort större delen av din skoltid: Låt mig bena upp det hela lite. Om du inte vill kopplas ihop med andra hudfärger än vita eller i det här fallet så kallade spaggar, så får du sluta använda glasögon, sluta lyssna på musik där stråkinstrument används, sluta använda mekaniska klockor, aldrig använda en termometer eller en barometer och absolut inte gå i närheten av ett piano. Allt uppfunnet av italienare. Du får inte lov att använda CD-skivor för de är uppfunna av bland annat japaner, så det blir till att ladda ner MP3 istället, men där kan du andas ut för när det gäller MP3 är det mest nordliga européer inblandade.

Antonio Meucci, en italiensk-amerikan uppfann 1856 (20 år före Graham Bell) en fungerade elektromagnetisk telefon. Alltså en invandrare, tillika spagge, delar uppfinningen med Graham Bell. Det är heller inte Graham Bell som har suttit och vidareutvecklat de telefoner vi använder idag. De är sprängfyllda med patent från hela världen.

Svarta står bakom uppfinningar som elektretmikrofonen, vilken uppfanns av Dr. James West. Elektretmikrofoner återfinns i de flesta telefoner, så du får faktiskt sluta prata i telefon om du inte ska erkänna att svarta är dina jämlikar. Eller bara skicka SMS, men kolla först vem som uppfann det.
Dr. Charles Drew uppfann blodbanken, så om du inte vill ta del av svarta, så får du helt enkelt dö om du råkar ut för en olycka och behöver blod.
Garret Morgan, svart som synden själv, uppfann gasmasken och trafikljuset. Men stanna inte för det du, kör bara
Otis Boykin, svart, uppfann en styrenhet för pacemakers.
Daniel Williams, svart, genomförde den första lyckade öppna hjärtoperationen. Får väl hoppas att du aldrig behöver det.
Listan kan självfallet göras avsevärt mycket längre, men summa summarum: Om du inte vill ha något med svarta och andra hudfärger än vita att göra och inte ta del av deras arv, kultur och kunskaper så får du helt enkelt sluta använda det jag hittills räknat upp. Annars är du inget annat än en ren hycklare.

Kanske finns det även några "icke-vita" som arbetar med Flashback, detta forum du utnyttjar dagligen. Men du kan ju alltid ringa dom och fråga
Mest intressantast i den här diskussion är dock vad fan DU har bidragit med som gör att du tror dig stå över människor med en annan hudfärg än vit? Nå? Vad gör dig så speciell, VonEssen? Vad har du bidragit med, annat än en ytterst förvirrad "guide för vita" som ingen över IQ 50 kan ta på allvar och en massa dravel och påhopp på andra människor med annan hudfärg bakom ett anonymt alias på ett nätforum?
Patetiskt i kvadrat...

Citat:
Jag ser något svart bobba runt framför mig, jag tittar aldrig på dessa bestialiska odjur utan glider som neo genom matrix när jag är omgiven av så fruktansvärt våldsamma och primitiva djur.

Ah, du menar Neo vars guide, ledare och inspiration var den svarte Morpheus? Man behöver inte ens driva med dig, det gör du så bra själv.
Senast redigerad av BodhiWanKenobi 2012-06-25 kl. 15:59.
Citera
2012-06-25, 15:54
Medlem
gentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodhiWanKenobi
Ok, ta och gör en inventering i ditt hem var saker kommer ifrån och var de är tillverkade. Allt: Handdukar, cyklar, asfalten på uppfarten, möbler, din tandborste, telefoner, datorer - kort sagt allt. Släng sedan ut allt som inte vita står bakom, för om du ska leva av din omvärld och samtidigt lalla omkring och tro att du inte behöver den och att vita står över andra, då få får du ju också omedelbart avglobalisera ditt liv och börja leva som du lär, annars är du bara en patetiskt hycklare som saknar verklighetsförankring. Fattigare än så blir det nog inte...
Det är bara du som lallar omkring. Ingenting du säger är vettigt ens från den mest efterblivna, hjärntvättade, statstelevisionstittande, Aftonbladetläsande, kommunanställde batiksocionoms perspektiv. Man säger till dig att vita skulle ha klarat sig alldeles utmärkt utan bushmän eller araber, och du svarar som en trasig skiva att jag på nåt vis är en hycklare som använder asfalt samtidigt som jag inte vill bo granne med araber
Citera
2012-06-25, 16:00
Medlem
Citat:
Det är bara du som lallar omkring. Ingenting du säger är vettigt ens från den mest efterblivna, hjärntvättade, statstelevisionstittande, Aftonbladetläsande, kommunanställde batiksocionoms perspektiv. Man säger till dig att vita skulle ha klarat sig alldeles utmärkt utan bushmän eller araber, och du svarar som en trasig skiva att jag på nåt vis är en hycklare som använder asfalt samtidigt som jag inte vill bo granne med araber

Men du är ju en hycklare, du skriver det ju till och med i klartext själv Du skulle inte klara dig en vecka utan allt vad din omvärld förser dig med, vilket inte bara gör dig till en hycklare utan även en patetiskt sådan. Win-win?
Senast redigerad av BodhiWanKenobi 2012-06-25 kl. 16:07.
Citera
2012-06-25, 16:06
Medlem
gentlemans avatar
Citat:
Men du är ju en hycklare, du skriver det ju till och med i klartext själv
I din flöddrade hjärna kanske. Det har aldrig fallit dig in att man inte behöver inbilla sig vara "bättre" än en berömd hjärtkirurg bara för att man inte vill att tredje världen ska flyttas till ens hemstad, eller att det är något motsägelsefullt i att man inte får känna etnisk samhörighet med folk som ser ut som en själv men man ska av någon anledning vara tacksam mot svarta kollektivt för att trafikljus finns.
Citera
2012-06-25, 16:14
Medlem
Citat:
I din flöddrade hjärna kanske. Det har aldrig fallit dig in att man inte behöver inbilla sig vara "bättre" än en berömd hjärtkirurg bara för att man inte vill att tredje världen ska flyttas till ens hemstad, eller att det är något motsägelsefullt i att man inte får känna etnisk samhörighet med folk som ser ut som en själv men man ska av någon anledning vara tacksam mot svarta kollektivt för att trafikljus finns.

Bättre eller sämre hör inte hit. Din vardag är fullproppad med teknologi, lösningar och föremål skapade i andra delar av världen av andra hudfärger än din egen. Om du inte själv inser denna ytterst basala sanning om din egen verklighet kan jag nog inte säga mer än så. Om du vill klippa banden med, och sluta beblanda dig med "icke-vita" så får du ju också sluta upp att använda allt vad de framställer till dig - som du i dagsläget behöver för att klara dig i samhället. Annars är du bara just en hycklare, och även någon som bara profiterar på andra utan att själv tillföra något.

Själv har jag bland annat under några år arbetat som ingenjör i Asien för att bidra till den globala välfärden. Jag har även arbetat med att hjälpa hemlösa, såväl svenskar som invandrare samt arbetat för Röda Korset. Vad har du gjort?
Senast redigerad av BodhiWanKenobi 2012-06-25 kl. 16:23.
Citera
2012-06-25, 16:22
Medlem
VonEssens avatar
Citat:
Bättre eller sämre hör inte hit. Din vardag är fullproppad med teknologi, lösningar och föremål skapade i andra delar av världen av andra hudfärger än din egen. Om du inte själv inser denna ytterst basala sanning om din egen verklighet kan jag nog inte säga mer än så. Om du vill klippa banden med, och sluta beblanda dig med "icke-vita" så får du ju också sluta upp att använda allt vad de framställer till dig - som du i dagsläget behöver för att klara dig i samhället. Annars är du bara just en hycklare, och även någon som bara profiterar på andra utan att själv tillföra något.

Själv har jag bland annat under några år arbetat som bland annat ingenjör i Asien för att bidra till den globala välfärden. Jag har även arbetat med att hjälpa hemlösa, så väl svenskar som invandrare samt arbetat för Röda Korset. Vad har du gjort?

Grejen du inte fattar är att allt tillverkades i vita länder förut, men sen fattade folk att det är billigare att ha skräpmänniskor som gör det monotona och tråkiga jobbet åt oss för en hundradel av lönen.

Men det här är helt off topic till den här tråden
Citera
2012-06-25, 16:23
Medlem
Citat:
Men du, svennefarsan, hur ska du nu klara dig i ditt vita samhälle, där det mesta som du använder dagligen, allt från elektricitet till avlopp, cyklar och kaffekokare, är uppfunnet, konstruerat och byggt av folk från andra kulturer än din egen, varav vita är i minoritet? Tänker du slänga din telefon, uppfinna något som ersätter elektricitet eller bara bo i en koja i skogen? Eller tänker du bara hyckla och låtsas som att du som vit kan leva helt oberoende av andra kulturers uppfinningar och bidrag till levnadsstandarden? Eller är du bara någon som utnyttjar andra för din egen vinning, a la resten av världen arbetar och uppfinner så att de korkade inte behöver? I så fall blir ju din guide rent ut sagt självmotsägande.

vilken värld lever du i? i stort sett alla uppfinningar är uppfunna av vita personer.
Citera
2012-06-25, 16:24
Medlem
gentlemans avatar
Citat:
Det hör hit eftersom du,med din uppmjukade värdelösa ologiska knarkhjärna, frågade vad TS "bidragit" med och alltså implicit jämförde honom med den färgade hjärtkirurgen. Vem har någon anledning att bry sig om vad DU tror är hyckleri enligt din förvirrade standard? Jag kan tanka diesel och dricka kaffe utan att låta en arab flytta in i mitt sovrum. Om någon smartare än du försökte med samma barnsliga argument, vilket förstås händer de flesta i högstadiet, så hade jag kunnat argumentera med den personen.

Fast inte med dig för du är för värdelös.

"skapade av andra hudfärger" "en patetiskt" "win-win?" - för helvete, du kan inte ens skriva begripligt. Logga ut och nyktra till.

edit: OK såg att du la till lite skryt
Citat:
Själv har jag bland annat under några år arbetat som ingenjör i Asien för att bidra till den globala välfärden. Jag har även arbetat med att hjälpa hemlösa, såväl svenskar som invandrare samt arbetat för Röda Korset. Vad har du gjort?

Den "globala välfärden"

Grattis du har jobbat för att Bengt Westerberg ska kunna äta dyrare. Din värdelösa idiotfitta.
Senast redigerad av gentleman 2012-06-25 kl. 16:30.
Citera
2012-06-25, 16:37
Medlem
Citat:
Grejen du inte fattar är att allt tillverkades i vita länder förut, men sen fattade folk att det är billigare att ha skräpmänniskor som gör det monotona och tråkiga jobbet åt oss för en hundradel av lönen.

Men det här är helt off topic till den här tråden

Inte alls. Det är i högsta grad aktuellt att ta hänsyn till hur det ser ut i världen idag för att kunna överleva och skapa ett meningsfullt liv - oavsett hudfärg. Nu överdriver du ganska rejält när du påstår att allt tillverkades i vita länder förut (öh, Asien osv... ) men visst, låt oss hitta på att det var så. Du vill alltså ta oss tillbaka några hundra år i utvecklingen. Vi ska återuppfinna (eller sno) det som redan är uppfunnet, klippa banden med resten av världen och bli självförsörjande. Större delen av det svenska folket hade nog inte stått ut med att ha det så fattigt i något hundratal år, men lycka till grabben. Alternativt vill du fortsätta leva av det som andra skapar, dvs du är en parasit.

Vidare så kallar du alltså de som står bakom allt vad du använder dagligen och inte hade klarat dig utan för "skräpmänniskor"? Okej, där känner jag helt klart att jag är färdig med dig, men fan vad jag hade garvat av att se dig växa upp i något annat land än Sverige med den hockeyhjärnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in