Citat:
Ursprungligen postat av VonEssen
Nu förstår jag inte vad du yrar om? Det är vita som uppfunnit allt det du säger?!? är du en neger? ingen annan kan väl vara så jävla korkad?
Sen uppfann ingen elektriciteten utan man upptäckte den!
En Europe hittade den form av elektricitet vi har här i Europa idag:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
En amerikan hittade deras form de har idag:
Benjamin Franklin
Alexander Graham Bell uppfann telefonen
Jag vet inte varför jag svarar på dina sinnesvaga neger inlägg, då de är som tagna ur en sagobok, om du tror att du ska provocera mig med din okunskap så har du fel, jag förväntar mig inget annat av en negroid skithög
Tyvärr grabben, jag är vit som krita. Det här blir dock mitt sista inlägg till dig, eftersom du helt enkelt är för korkad för att ödsla energi på. Eftersom du inte ens har lärt dig att inte särskriva, låt oss börja med vanlig läsförståelse: När någon radar upp en rad olika saker och sedan säger att dessa är "uppfunna, konstruerade och byggda av folk från andra kulturer än din egen", så talar denne i allmänna termer. Elektriciteten är upptäckt, inte uppfunnen, men en ändlös rad av konstruktioner är framtagna över hela världen för att kunna använda sig av just electricitet.
Nikola Tesla som du nämner, var en amerikan född i Smiljan (dagens Kroatien). Alltså en invandrare.
Din omvärld är sprängfylld av produkter skapade av, byggda av, uppfunna samt vidareutvecklade av folk från alla världens hörn. Eftersom du verkar ha sovit bort större delen av din skoltid: Låt mig bena upp det hela lite. Om du inte vill kopplas ihop med andra hudfärger än vita eller i det här fallet så kallade spaggar, så får du sluta använda glasögon, sluta lyssna på musik där stråkinstrument används, sluta använda mekaniska klockor, aldrig använda en termometer eller en barometer och absolut inte gå i närheten av ett piano. Allt uppfunnet av italienare. Du får inte lov att använda CD-skivor för de är uppfunna av bland annat japaner, så det blir till att ladda ner MP3 istället, men där kan du andas ut för när det gäller MP3 är det mest nordliga européer inblandade.
Antonio Meucci, en italiensk-amerikan uppfann 1856 (20 år före Graham Bell) en fungerade elektromagnetisk telefon. Alltså en invandrare, tillika spagge, delar uppfinningen med Graham Bell. Det är heller inte Graham Bell som har suttit och vidareutvecklat de telefoner vi använder idag. De är sprängfyllda med patent från hela världen.
Svarta står bakom uppfinningar som elektretmikrofonen, vilken uppfanns av Dr. James West. Elektretmikrofoner återfinns i de flesta telefoner, så du får faktiskt sluta prata i telefon om du inte ska erkänna att svarta är dina jämlikar. Eller bara skicka SMS, men kolla först vem som uppfann det.
Dr. Charles Drew uppfann blodbanken, så om du inte vill ta del av svarta, så får du helt enkelt dö om du råkar ut för en olycka och behöver blod.
Garret Morgan, svart som synden själv, uppfann gasmasken och trafikljuset. Men stanna inte för det du, kör bara

Otis Boykin, svart, uppfann en styrenhet för pacemakers.
Daniel Williams, svart, genomförde den första lyckade öppna hjärtoperationen. Får väl hoppas att du aldrig behöver det.
Listan kan självfallet göras avsevärt mycket längre, men summa summarum: Om du inte vill ha något med svarta och andra hudfärger än vita att göra och inte ta del av deras arv, kultur och kunskaper så får du helt enkelt sluta använda det jag hittills räknat upp. Annars är du inget annat än en ren hycklare.
Kanske finns det även några "icke-vita" som arbetar med Flashback, detta forum du utnyttjar dagligen. Men du kan ju alltid ringa dom och fråga
Mest intressantast i den här diskussion är dock vad fan DU har bidragit med som gör att du tror dig stå över människor med en annan hudfärg än vit? Nå? Vad gör dig så speciell, VonEssen? Vad har du bidragit med, annat än en ytterst förvirrad "guide för vita" som ingen över IQ 50 kan ta på allvar och en massa dravel och påhopp på andra människor med annan hudfärg bakom ett anonymt alias på ett nätforum?
Patetiskt i kvadrat...
Citat:
Ursprungligen postat av VonEssen
Jag ser något svart bobba runt framför mig, jag tittar aldrig på dessa bestialiska odjur utan glider som neo genom matrix när jag är omgiven av så fruktansvärt våldsamma och primitiva djur.
Ah, du menar Neo vars guide, ledare och inspiration var den svarte Morpheus?

Man behöver inte ens driva med dig, det gör du så bra själv.