2005-01-09, 15:11
Bannlyst
jag skulle vilja veta om vanlig salvia d som inte är extraherad duger att bli hög på... för annars får man ju köpa extrakt men det är ju onödigt om det går med vanlig.... men jag vill inte köpa lite och testa heller eftersom frakten är så jävla dyr så man tjänar mkt på att köpa mkt på en gång...någon som sitter i datastolen med någon tripprapport på vanlig salvia D kanske?
Citera
2005-01-09, 15:20
Medlem
Toasts avatar
Vad jag hört ska man köpa extrakt och röka i torrbong med stomtändare eller vad de nu var, för bästa effekt. En mod som sa det på något annat drogforum.
Citera
2005-01-09, 16:17
Medlem
Grindbusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locaso
jag skulle vilja veta om vanlig salvia d som inte är extraherad duger att bli hög på... för annars får man ju köpa extrakt men det är ju onödigt om det går med vanlig.... men jag vill inte köpa lite och testa heller eftersom frakten är så jävla dyr så man tjänar mkt på att köpa mkt på en gång...någon som sitter i datastolen med någon tripprapport på vanlig salvia D kanske?

Vanlig salvia funkar, men rekommenderar verkligen extrakt. Har fått 10sekunders rus som max på vanlig salvia + att det är så jobbigt att få effekt av det. Köp 5x extrakt och rök i bong så blir du riktigt bäng
Citera
2005-01-09, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grindbuster
Vanlig salvia funkar, men rekommenderar verkligen extrakt. Har fått 10sekunders rus som max på vanlig salvia + att det är så jobbigt att få effekt av det. Köp 5x extrakt och rök i bong så blir du riktigt bäng
när du säger 10 sek som max, menar du att det är ovanligt att få så långt rus?? och hur känns det typ på vanlig?
Citera
2005-01-09, 17:02
Medlem
Grindbusters avatar
Citat:
när du säger 10 sek som max, menar du att det är ovanligt att få så långt rus?? och hur känns det typ på vanlig?

Ja det är ett ganska långt rus för vanlig salvia... Polare som provat det har inte lyckats få det längre och ruset går över mkt snabbt. Vanliga 5x sitter det i ett par minuter, röker du med bong kan du räkna med att vara bäng mycket mer. Brukar få rus på en halvtimme då.
Avtar inte lika snabbt osv...
Citera
2005-01-09, 18:56
Medlem
Ouroboross avatar
Jag har fått rätt bra effekt några gånger med vanlig salvia D + vanlig tändare. Precis lika ofta har effekten uteblivit totalt dock.
Citera
2005-01-10, 11:43
Medlem
http://www.ethnobotanicals.com/SalviaPage.html
Citera
2005-02-02, 16:49
Medlem
Citat:

visst.. det funkar.. man kan även göra någon form av snus av det hela... minns inte vad man bakar in, men det är saker som löser ut alkaloiderna..

sen ifall du vill röka (extrakt eller ej).. en vanlig tändare kan du glömma.. du ska ha en braständare eller form av fackla.. nått som ger en låga på 800 grader.. annars förgasas och frigörs inte ditt knark.
Citera
2005-02-02, 16:52
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bort0201
visst.. det funkar.. man kan även göra någon form av snus av det hela... minns inte vad man bakar in, men det är saker som löser ut alkaloiderna..

sen ifall du vill röka (extrakt eller ej).. en vanlig tändare kan du glömma.. du ska ha en braständare eller form av fackla.. nått som ger en låga på 800 grader.. annars förgasas och frigörs inte ditt knark.

Vanlig tändare fungerar visst. Undra var denna myt kommit från :S.
Jag och 4 andra har rökt 5x med vanlig tändare och lyckats komma iväg duktigt på det. Har också rökt 1x med torch och då hände inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in