2011-12-10, 15:18
Medlem
KorvkastarNs avatar
Kan tänka mig att alla som förnekar att nordiska ungdomar har det jobbigt i skol gången pga invandrare har gått ut skolan för x antal år sen.

Ni förstår inte hur många ungdomar som mår illa av att gå till skolan bara för att några invandrare ska trakassera och hota dom och fortsätter det så här så kommer något hända mycket snart för bägaren är inte långt ifrån att rinna över.

Jag ser ett inbördeskrig framför mig och det är jag nog inte ensam om sverige är påväg att falla samman och det är sanningen bara att acceptera är jag rädd för.
Citera
2011-12-10, 15:19
Medlem
Deeeeerrrrs avatar
Är det bara jag som anser att Stockholmspolisen sköter situationen otroligt väl???
Citera
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rarreh
Jag pallar inte folk som drar alla över en kam. Spelar ingen roll vilken "sida" dom är på.

Vänsterpack som tror att alla som röstar SD är rasister/nazister.

Eller rasister/nazister som tror att alla invandrare våldtar, rånar, sitter i fängelse, går på bidrag och så vidare.

Lite sunt förnuft från båda sidor skulle gynna Sverige.

Äh, varför ha en saklig debatt när man kan skrika skällsord istället?

Typiskt svenskt av dig att vilja ha en ordnad diskussion, är ju mycket roligare på det här viset!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Vi har ju några Breivik-wannabees härpå forumet. Ingen av er som vill uttala er om varför uppslutningen var så dålig idag? Upptagna med muslimska konspirationer kanske...
Realisten, Svenskarnas partis organ (SvP är en av arrangörerna till dagens manifestation), skrev den här artikeln om Breivik: http://www.realisten.se/2011/08/02/anders-behring-breivik-deltog-i-pridefestivalen/

Riktiga Breivikanhängare vi har att göra med här, med andra ord
Citera
2011-12-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gegage
vilken åsikt? det e typ 2-3 % av befolkningen som har deras sjuka åsikt ...det är ingen som vill höra deras sjuka åsikt!!

Det sjuka är rasismen mot svenskar och svenskfientlighet. Det är fruktansvärda saker många får uppleva varje dag. Det är låååångt mer än 2-3% som tycker det är för jävligt, det ska du ha jävligt klart för dig!
Citera
Medlem
Rarrehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Äh, varför ha en saklig debatt när man kan skrika skällsord istället?

Typiskt svenskt av dig att vilja ha en ordnad diskussion, är ju mycket roligare på det här viset!

Jag sa aldrig att demonstrationer är fel.
Citera
Medlem
KulturBladets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
man stöttar möjligen ÅSIKTEN att svenskfientlighet är fel och att rasism mot svenskar också är för jävligt, som annan rasism. Svenskfientligheten drabbar väldigt många framförallt ungdomar idag.

Naturligtvis är "svenskfientligheten" fel dock känns det som lite dubbelmoral när många av dem ger en ganska stor känsla av att vara rasister själva. Men det var inte frågan, man prisar dom som modiga och starka men varför står man inte där själv? Är det pga rädslan?
Citera
2011-12-10, 15:21
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Arrangörerna har läst upp ett ”brev” från den ”anonyma riksdagsledamoten” om att ”personen inte vågar delta”.

Lol. Jag kan också läsa upp ett brev från en "anonym riksdagsman"

Naturligtvis har det aldrig funnits någon riksdagsman. Däremot vet jag desto fler som kommer bli besvikna av detta.

Nej, det är bara att konstatera att detta var ett rejält fiasko. Dock kan jag personligen intyga att några bekanta som skulle närvara inte har den minsta möjlighet att ansluta till demonstrationen på grund av avspärrningar och liknande. Är övertygad om att de inte är ensamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deeeeerrrr
Är det bara jag som anser att Stockholmspolisen sköter situationen otroligt väl???

Dom gör ingenting åt att massor av brott begås, nej dom gör det inte bra. Det är framförallt enorma ordningsstörningar och brott mot mötesfriheten och brott som störande av allmän sammankomst.
Citera
Medlem
Citat:
Utöver att dom (enligt AB) körde över en av dansöserna så verkar det onekligen som det.
Citera
Medlem
nerdrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fykla
Va? Jag bodde i botkyrka tidigare och gick i skolor med en stor del invandrare. De gånger jag blev mordhotad, knivhotad och rånad så var det endast invandrare som gjorde det mot mig. 9/10 invandrare som jag har "känt" har betett sig som svin under hela skolgången.

Ja du är en person. Samtidigt är det någon invandrare som utsätts för precis samma handlingar tillbaka. Det förstår jag. Men jag tycker det är patetiskt att ni vill måla ut er till offer hela tiden. Kommer det en blatte och hotar dig, slå honom på käften.

Vart försvann vikingamodet inom er!
Citera
Medlem
goelens avatar
Citat:
Nej då. Polisens agerande ser väldigt lugnt och städat ut hela tiden. De ser ut att ha bra kontroll över detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in